laupäev, 11. juuni 2011

Vb ainult natukene halb...

Kas sul on ka nii, et kui saad uue telefoni, siis ei ole kindel kas seda tahad? Kas sa ka mõtled, et su eelmine telefon on sellepärast kurb või et tegelikult on vana parem? Ei? Ainult mina? Oh god. Not good.

Sain inka kätte - 87 punkti. Pole paha. Kolm punkti kirjalikust osast ja viis punkti suulisest. Oleks tahtnud, et suuline oleks paremini läinud, aga... Aga jah. Juhtus nii, et ei saanud. Elan ikkagi ilusat elu. (:

Day 8 — Your favorite internet friend
Kallis T.
Kuigi ma tean su pärisnime, ei hakka ma seda siia kirjutama. Kui sa seda loeksid, tunneksid sa enda ära. Aga ma kahtlen, et sa loed. Lihtsalt. Me oleme niivõrd erinevad inimesed, kuigi nii sarnased. Ma mäletan siiani meie esimest kohtumist. Netis muidugi. Aga ma mäletan, kuidas me kohe alguses üksteist ei sallinud. Aga sinnapaika see jäigi. Ja siis me kohtusime uuesti. Teises kohas. Ja me ikka väga ei sallinud üksteist, aga see ei olnud enam ka eriline probleem. Saime hakkama. Kuni me täiesti uues kohas uuesti kohtusime ja sa poolt mind avalikult vihkama hakkasid. Ma panin sind armastama teist poolt endast. Sa ei olnud ikkagi mu lemmikinimene maailmas, aga kui me ükskord peale hakkasime, siis... Tegelikult me saime hästi läbi. Ja siit tulebki mõtisklus - ma ei tea, kas ma saan sind nimetada oma sõbraks, aga kuigi me arvatavasti enam ei kohtu, loodan siiski, et sa elad ilusat elu. Ma vahel mõtlen su peale ja naeran, sest tegelikult saime me lõpuks omavahel hakkama.
Armastusega,
Merilyn.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com