pühapäev, 9. oktoober 2011

They're selling razorblades and mirrors in the street.

Jälle Tartus. Ja... Te ei kujuta ette, kui hea siin nüüd on olla! Ma ei kujuta ette, mis veel varsti olema hakkab, kui me Kätuga kolime. Selles mõttes, et... Me elame praegu siin kahekesi. Homme helistan korterimehele ja... Me... Jah. Ma ei rutta ette.

If I ever hurt you, your revenge will be so sweet.

Ma olen väsinud. Sest et oli Raina sünnipäev ja oli vara tõusmine ja oli Ingeri sünnipäev ja oli vaja palju joosta ja... Ma olen kergelt läbi, aga ikkagi on nii hea olla.

Meil on kärbes ja ta nimi on Tyler. Ta kolistab meie köögilambikupli küljes ja ehmatab mind aegajalt. Ta teeskles, et on lennuvõimetu ja lendas siis kiiresti minema... Ta.. Ta on minu ja Kätu kärbes ja ta nimi on Tyler.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com