reede, 24. oktoober 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

See oli minu vihakisa. Tahate seletust? Kergelt... Ma ei teagi mis olen. Ma ei ole kindel, kas ma olen vihane või olen ma solvunud. Vb olen siiski kergelt masendunud nagu tavaliselt.
Kolmapäeval sai kõik alguse. Tulen koju, isa KOHE vatrab mingist digiboksist. Ma nagu ei näinudki, et meil see on, ma ei küsinud midagi ma ütlesin lihtsalt "Tere!". On võimatu, et ta seda ei kuulnud, sest ma karjun oma tere alati üle korteri. Siis ma üritasin talle seletada, et mina ei ole Starmani digiboksidest midagi head kuulnud ja kas ta ei arva, et meil oleks parem võtta Elion. Noh ei arvanud. Kui ta on midagi pähe võtnud, siis ta ajab seda lihtsalt tagasi. Lihtsalt. Tegelikult ta teab, et mul on õigus või emal või Maretil või ükskõik kellel teisel. Ikka peab tema sõna peale jääme, sest tema ju on see kes siin arveid maksab, raha teenib, süüa koju toob, koguaeg kõik ära koristab, koguaeg kõik toidu teeb, kõik töö on alati tema tehtud. No mine perse selle jutuga! Ja siis kolmapäevast. Eelnev juhtus esmaspäeval. Mina olen harjunud, et ma vaatan esmaspäeval ära koduperenaised, siis Betty ja siis magama. No seekord läks Betty meelest ära. Siis kolmapäeval olen ma harjunud, et kõik teised vaatavad bones'e ja siis ma vaatan seda poole pealt ja peale seda on prison breik. Nagu. Need neli saadet, või noh põhiliselt kaks, sest Bettys on kaks kuuma meest ja kontide lõpp tähendab prison breigi algust, need saated on nagu ainukesed, mida ma tahan näha terve nädala jooksul. Kõik muu võib vaatamata ka jääda. Suht ükskõik. Ja siis ma jäin peale konte teleka ette istuma, sest siiski prison breik pidi hakkama. Ema läks kuskile tahatuppa vist ja Maret pessu või miskit. Ma ei teagi. Isa oli veel seal. Ma ei hakanud ennast üldse mitte liigutamagi. Ausalt. Ma isegi ei liigutanud ennast veidi, et mugavam oleks, sest mul oli piisavalt mugav. Ja siis isa arvas, et mul on õige aeg magama minna. Siis ma ütlesin vastu, et ma tahan põgenemist vaadata. Aga siis oli temal vaja välja tulla teooriaga, et kogu see möll, mis telekas toimub, kostub tema tuppa, läbi paksu seina, ning ta ei saa magada. Ma ei liigutanud ennast ikka. Siis ta muudkui vingus edasi ja isegi, kui ma oleks üritanud filmi vaadata, ma ei oleks saanud seda teha, sest tal on vaja KOGUAEG muliseda. Ma siis sain vihaseks, tõusin püsti, jalutasin minema. Oma tuppa tulin, võtsin rätiku ja läksin pesema. Ma kõigepealt riietusin hästi aeglaselt. Siis astusin vanni ja pesin pea ära. Siis kasvasid mulle sarved ja ma istusin vanni. Ma lihtsalt istusin seal. Ei pest ennast ega midagi. Lihtsalt istusin ühe koha peal ja lasin endale kuuma vett pähe. Ma ei teagi, kui kaua ma seal istusin, kuni lõpuks pesema hakkasin. Peale pesu istusin veel. Lihtsalt kiusu pärast noh.
Täna saime siis enda tuppa ka digiboksi. Veidi väiksema küll, aga mõte jääb. Ma teadsin, et me saame väiksema, ma teadsin, et seal ei ole kõiki neid kanaleid. Aga teate, mida ma ei teadnud? Ma ei teadnud, et selle jaoks, et ma üldse telekat vaadata saaks enda toas pean ma taluma saasta kvaliteeti ja sahisemishelinaid. Pilt on kergelt öeldes kohutav. No kes tahaks vaadata õudukat, kui ekraan on hele? Kes saab kuulata normaalselt muusikat, kui telekas sahiseb? Ja mis kige parem. Me ei näegi üldse tv1000'ndet. Hea. Sealt tuleb ikka jumala häid filme vahepeal. Mitu korda olen näinud ühte filmi Romeost ja Juliast. Film on hea, aga kus ma seda vaatan? Kus ma seda vaatan, kui ma ei näe telekatki! Kuidas mul õnnestub MTV'st muusikat nautida, kui ma ei näe videot ega kuule korralikult laulugi. Ma raadiot ei ole proovinud veel. Proovin kohe... Masendus. Ma kuulen sadat erinevat raadiokanalit. Ma kuulen isegi mingit faking Vietnami raadiot, aga telekat ei näe. Ma kujutasin ette, et see, et meil on siin toas väike digiboks ja vähem kanaleid tähendab, et meil ei ole neid tüütuid venekaid, mida keegi nkn ei vaata. Aga ei. See tähendab, et ma näen... Ma nüüd loetlen teile kanaleid, mida ma näen: ETV, Kanal 2, Tv 3, Neljas, Tv6, Kanal 11, Kalev Sport, MTV Eesti, Seitse, YLE TV, Cartoon/TCM, Euronews, CNN, BBC World, Eurosport News, Eurosport, ETV2, Discovery, Animal Planet, BBC Prime, PBK, RTR Planeta, Ren-TV Estonia, NTV Mr, TVCI, Orsent TV, TVN, TV3+, TV 1000 RUS KINO, PBMK, Ukraina 24, RTL 2, Pro 7, RTL TV, SAT 1, ARTE, Life TV. 38 kanalit ei ole ju tegelikult vähe. Aga kui pooled neist on mingid vene või saksa omad, siis on vähe. Ja vähe on ka siis, kui sul on 205 kanalit, siis sellest 38 on väääga vähe! Mina seda telekat ei vaata. Käitun lapsikult? Ma tean. Peaksin ennast muutma? You wish!

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

sa va kangekaelne , põikpäine tütarlaps :D:D
oh, juhtub. eks me kõik käitume vahepeal nii, kiusu pärast ja värki.

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Mu kael on täitsa kange. :D

Liiiiiiisu ütles ...

:D mu issi on ka vahest täiega kangekaelne lihtsalt ajab oma joru täiega nõmedalt nagu ja ma lähen nii närvi lihtsalt sest tal pole head põhjendust ka ega midagi,jube.
Igastahes vannis on küll hea kaua istuda:D

-Merilyn ütles ...

:D Jah. Oleme sarnased.
Vann on parim. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com