esmaspäev, 20. oktoober 2008

"Mul läheb pesu perse vahele!"

Täna oli koolis stiilikas. Ma ei teagi, kas olla selle üle õnnelik, et paljud sellega kaasa läksid, või olla kurb selle üle, et paljud midagi ei teinud. Ei taha väita, et ma ise ka nagu hullult stiilis oleks olnud, aga mul olid vähemalt lohvakad dressid ja padi. Aga midafakki? Ise midagi ei tee ja siis naerad teiste üle? Mööda, peaks mainima. Aga noh. Mis seal ikka. Mõnel ei ole aju piisavalt.
Homme siis sportlikult? Mis ma panen? Ma ei taha enam dressidega minna! Peaks muretsema endale retuusid. Vb saan. Pean emaga rääkima.
Nüüd oleks vaja juuksurisse minna. A kas ma viitsin? Mhmh. Ma ei tea, mida fakki ma teen enda juustega rsk. Tukk vb? Noh. Tegelt see kindlasti. Vb järku? Ah ma ei tea.
A ma soovitaks raamatut. Kohati veits võigas, aga siiski. Mait Metsanurk "Ümera jõel"

14 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

sa oled jobu :D
aga igatahes, miks see raamat?

-Merilyn ütles ...

Ise oled! :D Kes ütles sellise lause? Kes paneb iga naljaka kuuldud lause postituse pealkirjaks?
See raamat, sest... Ma ei teagi. Emme ostis selle ja ma mõtlesin, et võiks ju lugeda. Muidu kopitavad nsm. Võiks ju lugeda ka. :D

Maarja ütles ...

sina :D
xD kopitavad (Y)

-Merilyn ütles ...

Ma arvan, et... Oota. Ma mingi hetk loen üle, mitu raamtut mul raamatu riiulis on, mitu ma neist lugenud olen, mis on pooleli ja mida hakkan raudselt järgmisena lugema. :D siis saad teada, kui palju mõtetust meil seal on.

Maarja ütles ...

ok :D

Liiiiiiisu ütles ...

aaa maarja sul läheb pesu sinna või?? :D

-Merilyn ütles ...

Mhmh. :D See on Maarja öeldud lause. :D

Maarja ütles ...

ei, merka ütles seda :D:D merka mida sa valetad!

Kaili ütles ...

cat fight ! :D:D:D
kiisukaklus, mudamaadlus :)
go go go !

-Merilyn ütles ...

Maarja ütles! Maarja ütles! Musa tunnnis! Maaaaaaarjaaaaa ütleeeees!

Liiiiiiisu ütles ...

Maarja ära põe juhtub ka parimatel vahest ;D

-Merilyn ütles ...

Täpselt, Liis! Täpselt! :D

Maarja ütles ...

:( ma lähen lõikuma :'( nuux.

-Merilyn ütles ...

:D Ära aja mulle sellist paska!

 

Blog Template by BloggerCandy.com