reede, 17. oktoober 2008

I don't care what you think as long as it's about me.

Lõpuks ometi see igatsetud reede. Me armastame sind, reedeõhtu! Sa ei pea enam kunagi ära minema!

Noh. Kellel positiivne, kellel mitte. Kõik saab korda, musike. Ma loodan vähemalt. Tahad Aivot? Ma annan ta vabalt sulle. :D Nunna ka. :D Ja selle mütsiga jorsi, keda sa arvasid Timo olevat. :D Ja selle, kes meid konsus kabistas. :D Sa saad nad kõik endale. :D


Meie Kätuga võtame selle raamatu. :D

Peaks vist ära mainima, et Rebeka. Sa oled jorss. :D Miks sa siis minema lähed sinna, kuhu kõik teised tahavad? MIIIIIIKS!!!???

Ma soovin sulle siiski blogis ka õnne. :D

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

dekameron on vist tõsine nilbuste raamat mulle tundub :D:D
tglt ongi põnevam kui sellised raamatud meile kohustuslikuks lugemiseks on :))

-Merilyn ütles ...

Jah. :D

Maarja ütles ...

mulle meeldib ka :D jumst igavad on sellised, kus lihtsalt mingi nagu.. õõ. nagu õõ :D jumala igav ju?

-Merilyn ütles ...

On jaa. Mingi. Õõ. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com