kolmapäev, 8. oktoober 2008

Rebeka! Anni arvab, et sa oled hoor!

Tegelt on viimasel ajal kõik nii väsitav. Lihtsalt kohutavalt väsitav. Nagu. Ma ei jaksa enam. Ja siis teen ma lolle asju nagu lambist koristan kappi. Nagu täiesti lambist kisun kõik asjad kapist välja. Miks? Sest tundus hea mõte. Ja kas see on üldse hea põhjendus? Me emmega rääkisime ükskord. Kui keegi mu käest kunagi küsib näiteks, et miks ma endal juuksed roheliseks värvisin, siis kui ma ütlen "tundus hea mõte" kas see läheb põhjendusena kirja? Võiks ju. :D
Ma tahaks käia ülikoolis, aga ei taha ka.
Ja burksi isu on mul üle läinud. /:

______________________________________________________
PALJU ÕNNE, BIRGIT!

7 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

kusjuures, mõnikord kui mul igav on siis ma tirin ka kõik asjad enda kapist välja ja hakkan koristama.
alguses kui olen selle pahna kõik välja tõmmanud, siis mõtlen, no millega ma nüüd hakkama olen saanud :D:D
aga jah, huvitav on tavaliselt, sest ma leian kadunud asju üles :D:D

-Merilyn ütles ...

Täpselt! :D

Unknown ütles ...

ÖÜÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SINA ARVAD ET REBEKA ON :D sina ütleid seda :D ma olen süüst puhas (a) :D sa vana hoor :D

Maarja ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Maarja ütles ...

ma tahaks ka käia ülikoolis, aga ei tahaks ka.
mismõttttttttes burksi isu on üle läinud? :S mis sa ei tahagi tartusse tulla siis v? :(
(eelmises oli trükiviga xD)

-Merilyn ütles ...

Ma tahan küll Tartusse. aga ma vist tahan jälle burksi. Ah. Ma ei tea ise kah!

Maarja ütles ...

haha :D tublii :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com