teisipäev, 21. oktoober 2008

Guugeldan matat.

A mida asja? Miks ma pean matat guugeldama, vikipeedieerima, netistama, mida iganes veel. Mõtlesin uued sõnad, olen andekas. Not. Lohutav on see, et homme on kolmapäev. Ja peale kolmapäeva tuleb neljapäev ja reedel on neli tundi. Minu seniste andmete kohaselt vähemalt. A ei või iial teada. Ega siis meie ometi elu ei saa. Pff. Loll jutt suhu tagasi!
Pean Kailiga nõustuma. Stiilikas on suht... Mage. Kolmel päeval neljast dressid? Mis stiilikas see on? Ah? MIS STIILIKAS SEE ON? Dohh. Ma ärritun kergesti. Aga ma ei imesta.
Ja mida see Virvekas selle inka lehega mõtles? Misasja? See ei ole normaalne. Ma ei saa nagu ühtegi sõna normaalselt mitte ühtegi lünka. Aga ma parem ei virise. Mis mul ikka viriseda on? Ja kui ma ka viriseks. Kes kuulaks? Keegi. Olen seda kogenud. Ma ei tea. Minu loomuses on küll kuulata selliseid jutte, sest ma ei teagi. Kohati olen viisakas. Aga pean ausalt tunnistama, et kui sa üritad kellelegi rääkida ainult enda murest nagu koguaeg, siis ühel hetkel viskab kopa ette. Ja kas teate mis? Kedagi ei koti tegelikult, mis sul öelda on. On lihtsalt inimesi, kelle ees tehakse head nägu, sest nemad on nemad. Aga mõne ees öeldakse lihtsalt "Mine perse. Ma ei viitsi sind kuulata." teeme niiviisi, et kunagi, kui ma olen selline vastik inimene, kes viriseb kõige üle, siis te ütlete mulle, et ma vait jääks, eks? Ma ei taha olla selline inimene, keda ma ise vihkan. Mitte ei vihka teda, aga mulle ei istu hästi sellised isiksused.
Ja siit tuleb teine mõte. Miks teha osade inimeste ees head nägu? Miks on nii, et oma pere keskel räägitakse ausalt ära, aga kui ollakse natukene võõramate seas, siis tehakse kokku sellised jutud, et ise ka ei usu. Eriti olen seda tähele pannud purjus inimeste peal. No ma ei tea. Kas on vaja teiste ees head nägu teha siis, kui sa oled suht täis? Teine on kaine. Teine mäletab. Siis, kui sina ka ükskord kaine oled, siis teine mäletab ikka veel, mida sa talle lubasid. Sina ei mäleta. Ja kui mäletad, siis ei tee seda kunagi. Ütled, et mõtled veel ja jäädki mõtlema. Ise tead, et tegelikult ei kavatse sa seda lubadust kunagi täita. Halvem juhus on siiski see, kui sa ei mäleta ja hakkad teist valetamises süüdistama. Mitte süüdistama, aga... Väidad, et ta oma mõtetega on pealetükkiv ja sina pole kunagi midagi sellist lubanud. Ära räägi, kui sa seda ise ei usu, eks? Ei ole tarvis. Ei sulle, ei mulle. Mitte kellelegi. See ei jäta sinust head muljet, mida sa niiväga üritad jätta. No ei jäta, no tee mis tahad.
Ja vb ütled mulle kunagi tere vastu ka, kui ma koju tulen? Oleks hea.

________________________________________________________
Kerge emokas olen. Aga siiski mõned kuumad pildid:
Christopher Gorham
Michael Urie

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Michel URIE !? :D NAgu Wtf !? :D
Muidu, Merka, Rahu ! :D All will end up being good ! :)

-Merilyn ütles ...

Mhmh. :D Ma ka sain krambid.
No we don't.

 

Blog Template by BloggerCandy.com