pühapäev, 5. oktoober 2008

Kas miski pole päris õige või on midagi natuke valesti?

Jooks oli lahe. :D
Peaks ainult ütlema, et järgmine aasta olen mina ka staabis. Mul nagu suht ükskõik, mis terve ülejäänud meie klass teeb. Mina olen staabis ja kõik. Siis saavad jälle kõik virised et "Keegi ei lähe, ma ka ei lähe." Paras siis teile.
See aasta muidu jooksin Rebeka ja Keithyga. Enamuse teest küll kõndisime aga mu arust oli aeg parem, kui eelmisel aastal. /: Uurin... Noh. Ma ei tea. Vb keegi ütleb mulle kunagi. /:
Paras teile, kes te ei tuld! Meil oli fun!
Pärast käisime emmega poes.
Appi, kuidas ma seda maitset igatsesin!


Tahaks selliseid. :D Mingi Bestikate necklace. :D

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

haha, mul oli lahedam :D
koristasin kodus :D

Kaili ütles ...

mul ei olnud üldse lahe.
piinlesin kodus :S

-Merilyn ütles ...

:D Te olete ühesugusel arvamusel. :D

Kaili ütles ...

ja kuidas veel :D:D

 

Blog Template by BloggerCandy.com