neljapäev, 23. oktoober 2008

Järgmine veerand võtame ennast kokku.

Või noh. Peaks võtma. Ma ei tea. Suht masendav, et me oleme alati hullult aktiivsed olnud ja see aasta ei midagi. Oskaks ma siis kirjutada ka rsk ja ei kustutaks umbes iga kolmandat tähte, mida ma kirjutan.

"The winner is Todd!"Kõbist habemeajajad võidavad alati. :D
Aga kui sa oled jorss nagu judge Turpin, siis...
Lendad toolilt alla keldrisse ja Mrs Lovett teeb sinust pirukaid. (:
Liha-riisi pirukat keegi?

6 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

minaaaaaaa ! :D:D

-Merilyn ütles ...

:D Head isu. Mul läks näiteks söögiisu ära. :D

Pänsu ütles ...

Tore, et mul üldse süda paha pole :/

-Merilyn ütles ...

Parim ever! (:

Unknown ütles ...

kuskohast nad riisi said ?

-Merilyn ütles ...

Ma arvan, et riisi oli.. Ma ei tea ka ju. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com