kolmapäev, 26. november 2008

Always had a fondness for you, I did.

Ja nagu alati pole mul midagi öelda. Või noh... On, aga see ei ole selline asi, mida peaks blogist lugema. Kas te ei leia, et on asju, mis ei ole blog-reidi-orksi-msni jutud? Minuarust on.
Viimane meedia oli täna. Täitsa numps oli mingit shoksi süüa ja küpsist ja leiba ja saia ja ma ei tea, mida iganes veel. Iseenesest... Kohati natuke jama, et see ära lõppes, aga nüüd on meil Maarjaga rohkem aega, et maja ees kõigist ja kõigest rääkida. Ma ei kujuta ette, kui kaua me täna maja ees seisime ja rääkisime lihtsalt. Aga nii hea oli. Peaks tihemini tegema seda. Aga... Alati ei ole millest rääkida. Vahel oleme jumala vait, sest midagi pole öelda. Mul vähemalt mitte. Asi ei ole selles, et ma ei tahaks midagi öelda või kardaks midagi öelda aga ma saan vaikimisest ka aru. Ma nüüd ei pane siin filosoofiat, et me mõistame teineteist sõnadetagi ja meil on tugev vaimne side ja blaa-blaa-blaa. Lihtsalt. Vahel võib vaikida ka. Seda võiks teha mõni teine mõne teisie koha pealt.
Ma tahaks lisada, et te võite mulle rääkida oma muredest, kui te tunnete, et ma saan aidata. Mul poleks midagi selle vastu, kui ma saaks teid aidata. Maarja küsis täna, kas ma kogun muresid, ma ütlesin jaa, et mul on kodus kast selle jaoks. Aga teeme nii, et me ei aja seda kasti praegu uputama. Asju, mida tegelikult mul ei ole vaja teada, ei ole mulle vaja rääkida, kui te ei taha. Ma ei taha, et oleks nii, et ma ei kontrolli ennast vihahoos ja ajan mingit paska suust välja, mida ma lubasin, et ma ei räägi. Ma ei taha selliseid olukordi. Ärge tehke midagi, mida te ei taha. Ok?
Ma ei pidanud aastat vastu. Ma enam ei viitsi ka. Kümme kuud minuarust piisavalt pikk aeg. Ei? On küll. Te lihtsalt ei tea.
Eksperimenteerin...
____________________________________________________
__________________________________________________________________
_______________________________
_________________________________________
Jap. Ülemine on kõige parem. :D

4 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

nii on. täitsa õige jutt kohe. oleks minagi nii tark.

-Merilyn ütles ...

:D Oleme koos targad. No. Kes on, kes ei ole. :D Mina ei ole. :D

Kaili ütles ...

tead, minu arvates sulle saab igasuguseid asju rääkida :D
sa ei räägi neid edasi. sind saab usaldada. vähemalt mina usaldan :):):)
aga sa võid oma muredest ka rääkida. muidu su enda murekast hakkab uputama.ning kõik need enda ja teiste mured võivad lõpuks hulluks ajada .

-Merilyn ütles ...

Aga mul ei ole muresid eriti. Ma karjun need vahel välja ja siis nad lähevad minema. (: Aga kui mul on vaja rääkida, siis ma tean, kellele ma saan rääkida. (:
Aitäh, Kaili, et sa mind usaldad. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com