pühapäev, 16. november 2008

Süümekad?

Ma reede õhtul bussis mõtlesin sellele. Kätu... Mäletad, kui me kinosse pool tundi hiljaks jäime, eks? Sul on selle pärast koguaeg süümekad. Aga tead, mille pärast minul on? Selle pärast, et mu issi meid koju viis tripilt. Oleks võinud ju ikka ise sõita, aga ma ei mõtle ju nii. No... Ei mõtle, olen loll. Ma olen jumala tihti mõelnud, et tegelt me oleks suut küll, aga ma ei tea, mis mul viga hakkas. Andestad?
Ja siis Sigridiga rääkisime bussis väljendist "Ole lahke." Vale väljend puha. Kui sa annad mulle shoksi nt ja siis ma ütlen aitäh ja sa ütled, ole lahke siis on ju midagi mööda? Olen lahke on õige väljend, sest kumb see lahke on? Kas see, kes sööd shoksi ära, või see, kes seda üldse pakub? Täpselt.
Kahtlane. Ma pole varem näinud, et bussi katus läbi laseks. /:

4 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Ei mul enam ei ole süümekaid, ja Merks, sa tegid avarii! Loogiline, et siis enam eriti ratta selga ei taha ronida ;D
:) Mul pole midagi selle vastu :)

-Merilyn ütles ...

Tegelt... Ma oleks suutnud küll. :D Eks järgmine kord. :D

Kaili ütles ...

ja mul on süümekad, et ma ei tulnud :/

-Merilyn ütles ...

Süümekad, süümekad. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com