neljapäev, 6. november 2008

Ma eeldan, et...

Eelda poole vähem, pettud poole vähem.
Masendav on, et mul on külmikus kaks purki 7upi ja ma ei saa neid juua. Probleem on selles, et kui me välja läheme, Musike, siis ma võtan ühe kaasa. Või sa lihtsalt tuled muga maksi, sest ma joo enam seda mingit ma ei tea mis pepsit.
Tänase päeva positiivseim asi: Küsitlus, mille täitsime kirjanduses. No nii krampe pole ammu saanud.

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma ei eeldagi enam midagi
ma olen liiga vässssss koolist.
oki, ma lähen tõmban kerra ennast :D tuduaeg .

-Merilyn ütles ...

Jah. Kell on juba veerand seitse! Muidugi magama Kaili!

Unknown ütles ...

issand see küsitlus oli tõesti no parim :D

Kaili ütles ...

ma vastasin enamusele vist, et ei tea, ei oska vastata :D vahepeal kirjutasin jah ka :D:D

-Merilyn ütles ...

Ma kirjutasin alla teksti umbes: "Lp. Kes iganes selle küsimuse koostas. Vb teed selle küsimus ümber, räägid, kes sa oled, miks see küsimus on, mida need küsimused tähendavad. Aga vähemalt sain naerukrambid." :D
Ahjaa. Ühe vastuseks kirjutasin "Mismõttes? Wtf?"

 

Blog Template by BloggerCandy.com