laupäev, 1. november 2008

Maarja!

Näed. Tõin sulle õhupallid.Koogi ka.Puhu küünlad ära ja soovi midagi.
Ja siis naudi oma torti. Ja samal ajal...

... näe nii armas välja, kui võimalik.
Ära joogiga üle pinguta.Aga pidutse nagu rokkstaar!Vahel me teeme oma margi kohutavalt täis.

Ja naerame asjade üle, mis tegelikult ei ole naljakad.

Aga sellel hetkel tundus see kõige naljakam asi terves maailmas.

Aga alati ei ole kõik nii roosiline.

Vahel tuleb maha pidada üks korralik catfight!

Aga tavaliselt peale kaklust ehitame silla...

... ja saame sellest üle.

Suur kalli minu poolt. Tahaks öelda, et oled minu suur sõber, aga ma ei tea nii suurt sõna, kui suur sõber sina oled. (:

5 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):):):)
mul tuli peaaegu, et pisar silma :D
aga suured tänud sulle :D
õhtul pidu ka :D

Kaili ütles ...

andekas oled :D

-Merilyn ütles ...

:D Mis pisardad? :D
Mina ju, Kaili. Mina ju. :D

Maarja ütles ...

niisama pisardan :D

-Merilyn ütles ...

Pisardaja. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com