teisipäev, 18. november 2008

Märtsie.

Hästi, Bert. Hästi. :D
Ja arvake ära, kus mina olen... 12,13 ja 14 detsember? That's right. Rootsis. (: Jah. Nüüd on vaja veel raha muretseda. Tööd on kellegil pakkuda? :D
Fingernails are pretty.
Fingernails are good.
Seems that all they ever wanted was a marking.
***
You're not the one
but you're the only one who
can make me feel like this
You're not the one
but you're the only one who
can make me feel like shit
***
Veits kaifin. :D Jumala lampsid laulud tegelt. Viimasel ajal on mu FF teema. /: Mulle sobib. :D
______________________________________________________________
PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS, VILLU!

6 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

FF? as in Foo Fighters? :D

-Merilyn ütles ...

Ei. FF as in Florida Fantoom. :D Blond! :D

Kaili ütles ...

Rootsis !?
mida sa seal teed ?
tahan kaaa :S ma ronin su kohvrisse või kotti või taskusse :D
mis teil kõigil viga on. kõik reisivad. ma ainuke tola vist kes seda endale lubada ei saa :/

-Merilyn ütles ...

Ma ka ei saa. :D Ma niisama sain tasuta. :D

רבקה ütles ...

Mu esimene mõte oli, et FF - Fenoolftaleiin vms :D

daiooriiia :D

-Merilyn ütles ...

:D Normaalsed mõtted sul siis. :D Ma aint keemiast nüüd ka ei mõtle. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com