pühapäev, 2. november 2008

"Kui sa kohe vait jääd, siis ma suren täna." *vaikus*

Keilas käisin. Ei viitsi kirjutada, mis ma tegin. No ei viitsi no. Olen väss.
Niipalju ütlen, et käisin Helena õel külas ja vaatasime "Magnust." Hea fil. Eestis keelatud. Parem veel. :D

Isa ja poeg tegid koos igasugust narkotsi.

Poeg ja isa.

Ema ja poeg.
Casting, kus väike-Magnus pidi olema, kui isa omale strippareid valis.
No. Tegelt on kohati isegi Kasearu kuum. Aga ainult kohati.

Isa lihtsalt lasi oma pojal metsa minna, peale seda kui too oli öelnud. "Mul on puu valmis vaadatud." Mis armastusest me räägime?

6 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ohh, ma tahan ka seda näha.
ma olen selle kohta kuulnud mõningaid asju. selle näitamine keelati vist ära vms :/

-Merilyn ütles ...

Mhmh. Seitse aastat oota, enne kui see vb kinodesse tuleb. :D Aga muidu vb leiad ka selle kuskilt. :D

Kaili ütles ...

eiei, see ei tulegi kinodesse vist.
mhhh, mulle räägiti, et see on tõestisündinud loo põhjal tehtud. ja siis see pere, kelle põhjal see tehtud on onja, ei lubanud näidata vms.
aga jah, tahaks näha :D:D:D:D::D

-Merilyn ütles ...

See ei ole tegelikult täiesti tõestisündinud loo põhjal tehtud. See minu teada on tehtud nii, et see mees, kes Magnuse isa mängib, selle poeg tegi ka enesetapu ja selle mehe naine keelas selle filmi ära, kartes, et hakatakse arvama, et tema ka ei armastanud oma poega. Vot. Ja seitse aastat on keeld ja mina siiski arvan, et see lastakse siis kiusu pärast kinodesse, aga kardan, et tuleb uus kohtu. :D

Kaili ütles ...

ahsjoooo :D

-Merilyn ütles ...

No muidugi ma kindel ka pole. :D Ma tõmban muidu seda e-Mulest. Kui veab ja kohale jõuab, eks siis kutsun sind vaatama. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com