reede, 21. november 2008

"Ma käin lasketiirus." :O

See oli kriipi. Aga me elame üle. Kui elame.
Täna, kui ma Enelini juurest koju tulin, siis üks mees tahtis mulle koera müüa. Ütles, et koer oli prügikasti külge seotud ja kas ma ei taha teda ära osta. Ma ütlesin, et meil on kass ja me kuidagi ei saa. Bella nägi täna suuuuuuuurt koera ja hakkas pissile. :D
Ise olen väsind ja lähen söön lillkapsast.
Tööd ei taha mulle keegi anda?
**
Nägin linnas Rebekat ja Olevit. No ega siis nemad mind ei näe. Neil vaja kaupsi joosta. Pff.

9 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

"Aga me elame üle. Kui elame."

pro :D:D:D:D

רבקה ütles ...

anna mulle andeks lilleke :D
kiire kiire see tänapääeva elu ja silmi jätkub ainult väheste jaoks :D

-Merilyn ütles ...

On ju nii. :D

-Merilyn ütles ...

Näha on, et minu jaoks silmi ei jätku. :D

Kaili ütles ...

elame :D
iga päev hakkame kuulivestiga koolis käima.
ja kui teised küsivad, mis meil viga on, siis ütleme, et uus sügis-talve mood :D:D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D "Uus moesuund, te ei tea siis väää? Chaneli disain! ää!"

Maarja ütles ...

:D:D:D:D:D:D
mis te rebite :D
mis ma peaks siis Madise air-soft relva ja kiivri kaitseks kaasa võtma? :D

רבקה ütles ...

oohhh jeez, mu vend läheb süjaväkke tööle, zaan äkki zoodukaga midagi ..
nummmmzzzzi ju

-Merilyn ütles ...

Vabalt, Maarja. :D Me ei oleks imelikud, kui me käiks koolis ringi nagu me oleks sõjaväe õppustel. Mkm. Jumala normaalne värk. :D
*Mu ema viskas vaiba rõdult alla.*
A Rebeka. Ma kehtlen, et sa mingit eriti numpsi saad. Kõik on ühesugused igavad. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com