pühapäev, 23. november 2008

It's never the same tomorrow. And tomorrow's never clear.

Ohh. Ma olen nii väss. Käed-jalad valutavad, lammas on olla. Lammastest rääkides. Soojustasime emmega lauta. Panime lammaste boksidesse põhupakid külma kiviseina äärde. Lambised käisid tšekkimas vahepeal ja tegid näo, et "Jaah. Tegelt oleks võinud ju heina panna seina äärde. Aga eks me sööme selle siis enne eest ära." Ja siis kui me ära läksime, siis nad arvasidki, et on hea, kui nd seina ära söövad. :D Aga noh. Ei õnnesutnd, lambised! :D
Pärast käisime Riina juures. Sain Taist lehviku. :D Olen lahedam, kui teie! :D Väidetavalt peaks see olema õunalõhnaga. No meenutab küll rohkem pesuvahendit. :D
Öösel olin Enelini juures. Robert-kallis arvas heaks jälle öösel tõmblema hakata. :D Ma vahepeal rahustasin ta maha ja magasime veidi aga ega asi sellega piirdunud. :D
Täna koristasin PALJU! :D Ok. Tegelt mitte nii paljuja tolmuimejaga on veel tegemata kuid aega veel on. :D Ja Mart ei ole laua koristamist lõpetanud. :D Roogib lund väljas. :D
Vähemalt on selle aasta esimene lumesõda peetud, esimesed kelgutamised nähtud, esimene torm on ka täna. :D Esimene lumi on juba nädal ega maas. WTF? :D Mulle sobib. Ma armastan lund. (:
Eile ma ei unustanud, aga ma ei saanud eile arvutisse:
__________________________________________________________________
PALJU ÕNNE, HELENA!

2 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

kes on Mart? :D

-Merilyn ütles ...

Maret. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com