neljapäev, 20. november 2008

Foo Fighters - The one. (L)

Kergelt lemmik laul hetkel.
Bella on päris numps, kas te ei leia? Noh. :D Muidugi te ei leia. :D te pole teda näindki. :D Ma kahtlen, et ta nimeks Bella jääb. /: Ma ei usu, et Gerli sellise nimega lepib. Minuarust vanainimesed panevadki koertele nimeks mingid Donnad ja Bellad vahetpole, et neil on enne olnud sada koera, kes on ka Donnad ja Bellad olnud. Doh. Mitte, et mul selle nime vastu midagi oleks, aga lihtsalt. Vahel tuleb olla loominguline. Mu tädi Liiliani koeral oli nimi Billyberry. Ma ei ole küll kirjapildis päris kindel aga mõte jääb. Noh. Me hüüdsime teda Billyks. Enivei. Tüüp sai kutsikad, ühe, kelle me alles jätsime, nimi oli Pätu. Kus on originaalsus? Siis ühest teisest pesakonnast viisime maale. Noh. Selle vanaema juurde, kus me oma lambaid peame. Üllatus-üllatus. Tema nimeks sai Bella. Tema sai kutsikad... Ja kas teate, missugused originaalsed nimed nemad said? Kuti ja Pätu. Ma ei tea, kas suudate ikka meeles pidada. Mõlemad koerad on emased. Ja siis sai vanaisa puhtatõulise hagija. Paberite järgi on tal nimi Jahisõber Juta. No kes paneb sellise nime koerale? No kes paneb? Ja siis pani vanaema talle uue nime. Ja teate, mis see oli? Donna! Wupiduu! Originaalsus! Kunagi oli neil ka üks hagijas, kellega vanaisa isegi jahil käis. Tema nimi oli Bella! Oh sa issake! Ma ei suuda nii palju erinevaid nimesid meelde jätta. Aga igaljuhul. Rammal oli meil kunagi väike valge nähvits, kelle nimi oli Kerri. Suur lambakas oli Murka. Suht originaalsed. Meil selliseid pole varem olnud. Aga siis tõi Piret Moby maale. Moby on ka selline. Mitte tavaline koeranimi. Ja Moby sai kutsikad. See, kes meile jäi oli... Pänta, Pisike... Ja siis lõpuks ikkagi Muri. Kuigi ta reageerib ka nimele Ülo. No on imelik. Just räägin Gerliga. Kuna koera on juba neli kuud Bellaks kutsutud, siis ta arvatavasti jääb ka Bellaks. Noh. Meil oli maal üks koer veel. Pätu. Igatsen...

2 sisemonoloogi.:

Mari ütles ...

Tead. Meil maal olid Tommi, Täpi, Karla, Carrie ( Kärri ) ja Kässu.. nüüd on Jossu. Ohjumal. Ja meil on Naksi.. ja onul Rolf. Küll on alles andekad nimed ju ?
Muidugi.. kui mu koer väike oli, siis Robi ja tema sõbrad kutsusid teda Kardaaniks. Aga.. emale see ei meeldinud. Siis need tüübid, kes meile katust panid.. need kutsusid teda Varboks ( pole õrna aimugi, miks.. lõpuks oli ta juba Rosolje kaa.. :/ )
Ohjah. Mis Sina siis koera nimeks paneksid ?

-Merilyn ütles ...

No ma räägin. Vähemalt ei ole kõik Pätud, Donnad ja Bellad. :D Jumala normaalsed nimed ju!
Kardaan. xD
Kusjuures. Ma ei teagi, mis ma koerale nimeks paneks, aga mitte midagi, mis mingil minu tuttaval koeral on juba olnud. Kuidagi... Halb on nii.

 

Blog Template by BloggerCandy.com