pühapäev, 22. november 2009

Don't make me wait!

Viie öö pärast... Nelja päeva pärast... Ja siis saan ma seda kasutada:

On võimalik, et numbrid varieeruvad. Ja muide. Ära mõtle, et oled lahe, tõmbad selle siit maha ja lähed ise kinno. Ma tõmblesin triipkoodiga + see on minu PS'i suuruses. Jah. Mul on oma PS'i suurus.

PS'idest rääkides:
Haha. Millal ma seal ükskord olen? ;D

Teate. Mul on arvutis üks laul The Funeral. Ja siis teine laul Friends. Esimest laulab Band of Horses, teist Band of Skulls. Teeme ka bändi? Band of Braniacs! Teema sellest, et tõmba NM'i soundtracki. Ma ei ole siiamaani saanud Thom Yorke'i Hearing Damage'it. Hmm... A The Killers jõudis korralikult kohale. (:

White Demon, where's your selfish kiss?

Heh. Võitlus käib isegi Keiti FB testi posti all. :D Jake või Ed? JAKEE!

Ok. Ma magama. Elu on ilus, mis seal ikka.

Ma ei saa aru, mida ma räägin.. hmm.. Vahet pole.

Tsaupakaa!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com