laupäev, 14. november 2009

J'ai tenté de voler loin de toi

Ma teeksin hetkel ükskõik mida, peaasi, et mitte uurimistööd teha. Ma lihtsalt ei suuda. See ajab südame pahaks. Ma ei saa isegi mitte vaadata seda faili, mis mul siin all lahti on. Ma lihtsalt ei suuda. Ma tean, et lühikese lõigu jooksul kasutan ühte sama väljendit juba kolmandat korda, aga tegelt ka. Ma lihtsalt ei suuda.

Marili blogist üks asi, mida ma olen ka kunagi kuskilt mujalt lugenud:

Do whatever you want, who gives a shit? Rob a bank, stop eating; go out and change the world or burn your house to the ground. Throw your hands in the air because you just do not care! For god’s sake breathe that fucking air and live your life

- Chuck Palahniuk

Kahjuks ei suuda meenutada, kust ma seda lugesin. Boo-hoo poetan pisarat. Jah, olen mõtetu.

Ma ei oska protsente arvutada. Ma tahaks magada. Ma tahaks nutta. Ma tahaks karjuda. Ma tahaks lugeda. Ma tahaks vanni. Ma tahaks süüa. Ma tahaks, et NM juba tuleks. Ma tahaks, et ma ei oleks täna hommikul kolmveerand seitsme ajal arvanud, et reede on. Ma tahaks, et pulk omale aju ostaks. Ma tahaks, et mul ei oleks moosi isu. Ma tahaks, et Maret juba poest Snickersiga tagasi oleks, vahet pole, et ta 10 minutit tagasi alles uksest välja astus. Ma tahaks, et ma ei kuulaks maselaulu. Ma tahaks, et mu kõrvad ja aju kannataks välja nii kõva muusikat, et ma ei kuuleks klaviatuuri klõbinat. Ma tahaks, et oleks juba jõulud. Ma tahaks oma toa lae lillaks värvida. Ma tahaks oma toa ukse taevasiniseks värvida. Ma tahaks põrandale helerohelist vaipa. Ma tahaks, et üks mu toa sein oleks üleni kollane. Ma tahaks, et ma oleks targem ja vahetaks oma magamiseriided normaalsete vastu. Ma tahaks aju. Ma tahaks, et ma ei oleks mõtetu. Ma tahaks elu.

Olen Alissale kõrrejoogi ja kommi võlgu.

Käisin Ohvrit vaatamas eile. Päris lahe film oli. Amatöörfilmi kohta. Sassiläinud kohad olid eriti naljakad. Kahjuks ei suuda ma hetkel neist ühtegi rääkida.

Hello! How' you doing? I'm Merilyn and I am depressed. I would like to have a life.

Jah, räägin iseendaga.

Vestlusi eesti ja inglisekeeles: I go to the barbers. Päris lähekski ju. Igaks juhuks parem mitte.

Muide. Sellega tuli meelde, et Kaili. Ma sain filmi mõni päev tagasi kätte ja tean, kuidas see lõpeb. Nad teevad ära oma etenduse. 'God, that's good.' Isa jõuab õigeks ajaks ja teeb selle osa, mille pidi tegema vanaisa. Vanaisal lõigatakse nsm kõri läbi. Siis lähavd nad sinna baari ja tantsivad natuke. Ja räägivad ja nii lõpebki. Isa hoiab tütart süles. Ma otsin pilti selle kohta... [Ma ütlesin, et ma teeks kõike peale uurimistöö.] Ok. Seda ei leidnud. Leidsin ühe teise numpsari:
Täna hommikupoole vaatasin ühte filmi. "Võida kohting filmistaariga." Ma ei usu tegelt, et see väga hommik oli. 13.20 hakkas see film. Vist mitte väga hommik. A seal oli kuumar. Topher Grace. Ta on kuskil mujal filmis ka mängind, a ma ei suuda hetkel meenutada, kus ma teda esmakordselt nägin. Kuumad seitsmekümndendad. Nüüd tean.
Jah, oleks võinud piirduda ühe pildiga. Aga milleks? Ega filmis ainult üks kuumar old. Pff.
Taaskord. Oleks võinud piirduda ühe pildiga. A milleks lisada üks pilt, kui saab lisada neli? Ja kui jutt juba kuumarite peale läks.
Ei. Arvatavasti ei saa kunagi üle. Jah, mul on OPD. Obsessive Picture Disorder.

Avastasin hea bändi [?]. Cour de Pirate.

Päris hea laul, eks? Comme des enfants on parem. ;)

Leidsin ühe vapustava pildi. Minuarust on kena.

Ma lisaks veel pilte, a ma ei viitsi neid siia alla välja vedada. Seega ütlen nüüd, et ma hakkan oma pildifoldereid korrigeerima. Obsessive Alphabetical Disorder.

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

see oli üsnagi ettearvatav filmilõpp :D:D
aga jah, edu sulle uurimistööga.
tee see ikka ära, siis on kergem olla ;)

ps. kuumad kuumarid sul siin :D

-Merilyn ütles ...

Täiega ettearvatav. :D Aga armas ikkagi. :D
Tänks. :D Edu sulle ka. ;D

Ps. ON ONJU! Rämedad kuumarid. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com