kolmapäev, 11. november 2009

Use what's been given to you.

Tallinn - Türi - Väljub 19:20, kestab 1.53, Türile jõuab 21:13. Türilt läheb buss Paidesse 21:25, nii saaksime Reedel koju, kui me läheksime reedel vaatama NM'i, Rebeka. Türile sõitmine bussiga maksab mingi... 15? Äkki vä? Midagi sellist. Rongipilet maksab 58 ja kinopilet 55. See teeb kokku... 128.- Bussiga oleks kallim. Ja rong on arvatavasti odavam, sest me oleme õpilased. Ma pean arvutama... Nii. Ma arvutasin. Me saaks rongipileti umbes 40 krooniga. See teeb siis kokku... 110.- Hmm... Normal, eks? A kas me lähme laupäeval või reedel? See teema oli reede kohta. A reedel on alles kool... Hmm... Viimane tund lõppeb reedel kell 13:50. See tähendab, et see reis, mis ma vaatasin... Sellel päeval ma vaatan, millal me saaks Türile siis umbes... 17:18 läheb rong ja 7:35 läheb rong... Hmm... Muidugi kell pool kuus ja pool seitse ka. Hommikul. Haha. :D Ma vaatasin vale kuupäeva. :D 14:20 läheb ka. Teised kellaajad on reedel samad. See tähendab, et kui me tahaks minna reedel ja normi rongiga ehk siis 14:20, siis me peaks minema liin nr 10 bussiga Paidest Türile. Umbes kell... 13:15, sest järgmine läheb 14:15 ja sellega me ei jõuaks. See tähendab, et me peaks siis... Füsast ära küsima ennast? Oot... Isegi natsa võiks kirjanduse lõpust, kui lähme reedel. Siis jõuaksime küll... See rong jõuab Tallinasse kell 15:52. See oleks suht perfecto, sest järgmine seanss hakkab kell 16:30 ja siis me jõuaks sinna... Ja film lõpeb kell... 18:44. Normal kellaaeg... Siis 19:20 läheb järgmine rong Tallinnast Türile. Türile jõuab see kell 21:13. Ja siis 21:25 tuleb buss jälle koju. Oot. Uued arvutused... 165.- läheks kokku minu arvutuste kohaselt. 110.- sõidule. Tallinnas kas liigume jala või bussiga või trolliga või trammiga või jalgrattaga? Liiga palju arvutamist oli minu jaoks. Ps, ma ei tea Tallinnat üldse. Seal pead sina mind vedama. :D
Kui me läheks laupäeval, siis esimene rong Türilt Tallinna läheb kell 05:26. Viimane rong tuleb Tallinnast Türile kell 21:25. Esimene buss laupäeval Paidest Türile läheb kell... 05:30. Viimane kell 22:25. Piletihinnad peaksid olema samad niiet... Sa vali ainult päev. (:

Pikk arvutus sai nüüd tehtud.
Edelaraudtee, bussiplaan, kinoleht. Oskad ise ka vaadata. :D

Eile nägin ühte vaatepilti, milles ma siiani kindel pole. Iroonilisel kombel hakkas peale seda mängima Katy Perry - I Kissed A Girl. Ei, tegu ei ole lesbilise armastusega. Aga lihtsalt. Nvrmnd.

Ma lähen õpin kunstiajat. Oot. Pilte on siit vaja ju. Pekki.
Maarjale. Näed, et ole ainult USA ja UK. SINGAPUR!

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

norm blogi :D

-Merilyn ütles ...

On onju. :D

Unknown ütles ...

rongipilet peaks 44.- olema ;)

Unknown ütles ...

plus seda et Edwardil (vms) on habekas (fuka)

-Merilyn ütles ...

No neli krooni ei ole väga hull. :D

Täiega rääm, eks!

 

Blog Template by BloggerCandy.com