neljapäev, 26. november 2009

Why is 6 afraid of 7?

'Cause 7-8-9

Esiteks tahtsin ma öelda, et ma armusin ära. Veebilehte. MyLifeIsAverage.com. Ma nutsin ja naersin. Tegelt ka. See on parem, kui FML!
Today, I was staying at a hotel and a girl came and knocked at my door. I opened it and when she saw me she started to laugh. After a minute of awkwardness she stopped laughing looked at me and said "I'm sorry I was just looking for a hair dryer." I'm bald. MLIA.
Üks, mille üle ma naersin. Ma ei taha otsida neid, mille peale ma nutsin. Aga ausalt. Ma nutsin ka.

Teiseks tahaksin ma näidata teile ühte videot, kui lollid saavad inimesed olla. Ma tean, et nii mõnedki teist liigitaksid mind nende lollide alla, kes nii teeks. Aga mõelge järgi ja tegelt ma ei ole nii hull. Rebeka ka mitte. Tunnistage, et te olete õnnelikud, et me oleme tagasihoitud. Sest võrreldes nii mõnegi teisega, me isegi mitte ei fänna Twilight'i. Nüüd siis teate, millest video on. Vaadake seda ikkagi. Pean tunnistama, et ma naersin ja ma oleks neid mehi kallistama läinud, kes seal laval olid. Andekad. Lihtsalt... Andekad.



Ütle nüüd, et meie oleme hullud. Ja siis mõtle. Mõtle nendele tüüpidele, kes teeksid ükskõik mida, et teada saada, kas Bella valib Jake'i või Ed'i. Aga raamatuid ei loeks. Mu ema ütles, et nende ajal oli see "Ma toon sulle kuu ja tähed ja päikese taevast alla... Tulen läbi, kui ei saja." Vot.

Kolmandaks. Avastasin, et mulle meeldib Umbrella. Taylor Swifti ning Coeur De Pirate Et Julien Dore esituses. Ja mulle meeldib Love Story Forever the Sickest Kids'i esituses.

Neljandaks. Kaks hetke tagasi soovisin, et oleksin oma uurimistöö teinud MLIA kohta. Ma armastan seda lehekülge. Olen Obsessed.

Miks saksa keeles on nii tähtis sõna nagu Muusika suure tähega, aga eesti keeles mitte? Olen teadlik, et saksa keeles on nimisõnad suurte tähtedega. Aga.. Ikkagi.

Today, I was listening to something on the internet. I couldn't hear one part well, so I leaned in to catch it. Then my boyfriend started laughing at me for putting my ears close to the computer speakers while wearing earphones. MLIA
Haha! :D

Räägin FB kaudu Simoniga. Inglise keeles. Wow. Ps. Ma ei oska sõnu lausesse seada nagu Sophie väga edukalt mulle juba selgeks tegi. :D Wow. Ma pole elusees nii pikka inglisekeelset vestlust maha pidanud kellegagi, kes ei ole mu inkaõps. Ö

cerddoriaeth welsh for music. Wtf? Annab mõelda raskemat sõna. Ps. Ma oskasin enne seda ühte sõna welshi keeles. Araf! means Stop! Kõik teed Walesis olid täis selliseid.

Ok. Aitab juba.

5 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Today, we had a power outage at our house. My mother handed me a flashlight, and trying to be cute I said "Lumos!" as I flicked the switch. The flashlight didn't work, but our power came back on. I'm now scared of my own power.
:D Päris hää on jah :D

Liiiiiiisu ütles ...

Today, I realized the word bed actually looks like a bed. MLIA

Parim, sest tegelikult nii ongi ju :D

Anna andeks et ma su kommentaare risustan, ma ei viitsi enda blogisse neid toppida:D

-Merilyn ütles ...

:D:D Taksoga oli ka ükskord see lumose teema. :D

:D:D Wow. :D Ma ei teadnudki seda. :D A tegelt on jah ju. :D

Sa ei risusta mu kommentaare, Liisu. :D Keegi peab ju midagi ütlema. :D

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D mhm see taksogo oli nii hea :D
aga bed värk on sealt kõrvalt mingi aasta top või midagi sealt ;)

-Merilyn ütles ...

Oh. Lahe. :D Ma pean neid ka lugema hakkama. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com