teisipäev, 24. november 2009

Mevakesh Rak Lesmoach

Heh. Ma armusin ära. Jälle. Eile kui ma kässast tulin, siis ma armusin ka ära, aga ma ei mäleta enam millesse. :D Täna armusin Idan Yaniv'i. Normal, eks?



Heh. Kuuuuuuumaaar!

Mu lamp plõksub. (Y)

Homme kooli ei tule. Ma ei tea, kas ma olen õnnelik puhkepäeva üle, või mitte... Hmm... Vb õnnestub lugeda. Arvatavasti siiski teen ainult oma kaitsekõnet. Kena kõne ka muidugi. A noh. Eks ma ürita.

Huvitav, kas annaks kaitsmist edasi lükata? Samas, kui ma homme enam haige ei ole, siis ma ju saan neljapäeval kooli ja saan kaitsta ju. Hmm... Masendav olukord.

Võtsin raamatukogust Noorkuu ja ma ei suuda seda lugeda. Ma ei oska seda seletada. Sellest rääkides. Täna jäin diivani peale magama, telekas käis selle... TV1000 pealt. Ja lambist ärkasin üles, vaatasin uduselt, et telekas on nagu midagi tuttavat. Ja siis panin prilli ninale ja mis ma näen! Making of Twilight!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Khm.

Muide Kailale. Seret hodi tähendab sitta... Khm. Halba olukorda vms. Vot. Ja see on ka üks India film. Selle laulu nimi, mis täna mu blogis figureerib, selle nimi on ka Seret hodi ja ma tahtsin teada, et mida ma kuulan. :D

Ega mul eriti midagi öelda ei olegi vist... Mata kursus tuleb vist neli. Ma arvan-loodan.

Jõulud on varsti. Teadsite vä? Mhmh. Jaa. Jõulud. Teate, et varsti on reede? Hmm.. Jaa. Normal, eks? MA OOTAN REEDET JUBAAAA!! Miks küll?

Oota. Ma armusin uuesti. Tähendab. Kui ma seda veel vaataks, armuks iga kord uuesti. Kas tema naeratus saab üldse kedagi külmaks jätta? HAH!



Rwwwrrr.

Lihtsalt mõned pildid:
Mõned on ikka normalid.
Ja mõned on eriti normalid.
Kirjutasin leheküle üles ja luban, et külastan seda enne, kui otsustan. Aga proovin ikkagi. ;D
Am guessing, it was the word Sophie used several times when he left Cal's room [fuck]

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

1. Seret Hodi laulu tean ma suvest saadik. aaah ma tean vist pooli hebrew laule :D
2. EIIII! SERET HODI EI TÄHENDA SITTA :D mida sa ajad :D vb sinujaoks.. a minujaoks tähendab, see , et see on nagu india film.. ehk siis juhtub koguaeg siukest ebareaalseid asju. Jeeez... mida sa ajad :D
3. NÜÜD SA TEAD, MIKS MA SO IN LOVE WITH THIS ALL OLEN! :|
4. ok mdea enam..

tsau

-Merilyn ütles ...

1. Ma arvan ka, et sa tead neid päris palju. :D
2. JAAAA!! Ma guugeldasin. Can't argue with google!
3. Jaa... ;D
4. Ma ka ei tea. :D

Tsau-tsau. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com