reede, 20. november 2009

Meet me on the equinox!

Ma olen natukene pettunud. Mu arvuti hakkas vigast panema. Nägin täpselt kell 00:00:00:31 counterit ja siis arvuti kiilus kinni. Järgmine asi, mida ma tean on see, et kõik oli nullis. Aga teate mis? IS HAPPYYY!!!! Tead, ikka Rebeka, et NÄDAL AEGA VEEEL! ja siis me näeme seda filmi. NÄDAL AEGA VEEL! Sa ei kujuta ette, kui lähedal see tegelikult on. OMGGG!!! Ma ei jaksaaaaa ooodaaaataaaaaa!!!!

Tegelt on elu ilus ja mina lähen kooli. (:

Editin hiljem. (:

Edit. (:

Rebeka, kas Riina võib ka meiega reedel NM'i vaatama tulla? Tal on auto ja siis saab lihtsalt bensuraha ära jagada. Mis sa arvad?

Millal me piletid üldse ostame? Mul on arvel hetkel piisavalt raha, et need ära osta ja siis võime arveldada pärast vms?

Kuulan muide seda laulu, mis sa mulle eile õhtul saatsid. :D Jumala normal laul. Ja päris kena mees... :D

Peab vist counterid sidebar'ilt eemaldama...

Ps. Eile vaatasin PPP lõpuks lõpuni. Huvitav, mida me Maretiga täna vaatame... Hmm.. Ma ei suuda otsustada, kas näidata Maretile ka PPP'd või TTL'i. Hmm...

Kirjutan veel ülesse, et täna sain tagasi oma uurimistöö. Hakkan seda kaitsma neljapäeval. Liisiga koos. ja Egle-Riinu ja Anatoliga. Normal, eks? Ausalt öeldes... Mitte eriti.

Edit 2 (:

Eile, kui ma koju tulin, siis rääkisin emaga köögis oma tulevikust. Ta rääkis mulle teeviidast. Ja ütles, et Marge käis seal oma ülikooli tutvustamas. Ja küsis mu käest, kas ma ei ole mõelnud välismaal õppimise peale. Ma algul ei tahtnud. Ja siis öösel tuli mulle mõte. Ma tahaksin minna Austraaliasse ülikooli. Ja vot seda ma hetkel teengi. Kammin Austraalia ülikoolide kodulehekülgi läbi. Seda on natukene hirmutav lugeda. Ma pean need lehed kirja panema, mitu korda lugema, tõlkima, süvenema, arutama. Raske on. Aga samas. Mida mul kaotada on? Kui ma tõesti tahan, saan info kodulehelt kätte, saan paberid, saadan need ära, saan sisse siis on mul valida ju. Ma saan valida, kas ma tahan minna või kas ma äkki tahan mujale minna. Vb saadaks ka kuskile Ameerikasse... Inglismaale... Eestisse ka loomulikult. Aga lihtsalt... Hoian oma võimalused avatud. Selles suhtes, et kui ma annan avalduse sisse, siis see ei võta mult ju tükki küljest? Kui ma teada saan, et ma ei saa sinna, siis ma vähemalt tean. Ja ei veeda oma ülejäänut elu mõeldes, et mis siis kui. Ja pealgi. Kui ilus on Bond'i ülikool!
Ütle, et sa ei tahaks sellises kohas õppida! See on mere ääres for crying out loud! + on see uus, moodne, ilus, heade soovitustega, heade tulemustega. Wow, eks? Ma tahaks midagi paluda, aga see oleks minust isekas ja ma siiski ei tee seda.

Australian National University:
Charles Darwin University:
Hmm.. Martin University tundus ka normal, aga sellega on see asi, et seal ei ole sellist ainet, mida mina õppida tahaksin. Hmm...

Aga ok. Ma ei piina ennast täna rohkem. Kell saab kohe 11. aitab. Ma ei jaksa filmi ka vaadata. Keeran tänaseks magama ennast.

Enne, kui seda teen, tahaks tänada füsaõpsi, kes esimest korda elus füüsika tunni minu jaoks huvitavamaks tegi. Vb oli asi minus. Vb ta ei teinudki seda huvitavamaks, aga ma lihtsalt... Vb ta lihtsalt vedas mu mõtted eemale uurimistöö kaitsmisest. Ps., Liis. See on meil juba see neljapäev. Ma vist hakkan nutma. Ok, ei hakka tegelt. Ja ma tean, et sa tead, et see juba siis on. Aga ma ei saa sellest üle. Omg. Ma ei taha kolme saada. Peaks vist rahulikult läbi uurima selle... Hmm...

Ok, ööd, tupsud!

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

jup. võib ikka ju :P

aaaa ja muiduu see lugu on PARIM!!!!!!!!!!!
loveeee heebrea musa vastu mul..
aa praegu ka :D

hahah me luvz israel.. a seda vist juba kõik teavad heh ^.^

-Merilyn ütles ...

Siis me saaks autoga ja me saaks võtta Elsa ja Britu ka ja olla NM'i haiged viiekesti. :D Või siis lihtsalt kolmekesti... :D

Täiega hea lugu on see! :D A ma ei saa seda tõmmata kuskilt.. Hmm...

Tegelt vä? Ö

רבקה ütles ...

pmst jaa.. ma räägin oma sissuga.. ta tahtis tulla hullult.. aa peaasi, et me väga hilja ei jõua koju, sest elsakas läheb võistlustele järgmine päev ja ta peab purti ööseks minema.. niijah..

mm ma convertisin selle, ma võin saata selle :P hehehh sa peaks kuulma mu pleilisti youtubes mul kõik aint hebrew ja hebrew.. :P

tuleb nii välja :|

aaa ma nii toetan sind täiega selles välismaa asjas.. NIII ÄGE! :P muidugi kui leiad eestist sobiva kooli on ka lahe.. aga VÄLISMAAAALE! austraalia nt. woww :O mida see on nagu ülilahe :) ja kindlasti ma tahaks sulle siis külla ka tulla.. austraalias käin ma küll 1kord elus ära.. nagu.. oma dreamlandi ma juba leidsin, aga austraalia on alati mu nimekirjas old.. oooot .. äkki seal leidub nummisid iiri poisse? :D haha.. okk ma thinkin too fari :D
igastahes ma hoian pöialt, et sa saaks mingi hulllult perffi ülika! täiegaa :)

-Merilyn ütles ...

On võimalus, et Riina vist ikka ei tule, sest et ta on tööl vb. A ma peaksin selle hiljemalt homme teada saama. Tähendab... Arvatavasti homme.

Ma tahaks täiega minna. :D Ja muidugi tahaks nsm ka austraaliasse. Vb on seal iiripoisse jaa. :D Läheks hoopis Iirimaale ülikooli... Mul on ka see mõte pease läbi käinud. :D
Tänks. (: Ma hoian sulle ka pöialt. Ilusa elu jaoks!

FHB ütles ...

Tead kaa, kui naljakas on lugeda beebipostitusi? :D Ma ei pea silmas beebiblogisid nagu paar päeva tagasi juttu oli, vaid need blogimise alguaegadest pärit postitused, mille ma oma blogist hea meelega vist eemaldaks :D

Ma poleks arvanudki, et sa nii hull Twilighti fänn olid.

Esmaspäeval kaitsmisi tuled kuulama? (vt virge kiri)

also. sain kääriku C. Olen pettunud.

-Merilyn ütles ...

Ma tean! Poleks ma su kommentaari nüüd siin näinud, ei oleks ma sellele mõelnudki. Aga näedsa. Ja ütlen ausalt! siin ei ole veel kõige hullemad postid... :D :D :D
Samas ma olen otsustanud, et ei kustuta midagi vanades postitustes ära, ega muuda isegi mitte kirja- või trükivigu, sest et las nad olla nii, nagu nad on. (: Vähemalt on arenguruum näha... :D :D

Ja ma ei tea...

 

Blog Template by BloggerCandy.com