laupäev, 21. november 2009

Paid, young, taking on the world from the drivers seat!

Seda mäletate veel? Jaa. Väidetavalt oli terve mu blogi neid täis... Hmm... Head ajad. Head ajad. Reede, 31, juuli 2009. Hmm... Täna on olukord natukene teistsugune. Ei noh. Ikka olen Proud, jah. aga jah. Noh. Never mind.

Ma teen homme oma esitluse valmis. Hmm... Aga kas Kivimäe arvuti võttis lahti seda... Mm... OpenOffice'it vä? Mu arust ei võtnud. Oh boo hoo!

Veetsin aega oma lohutusleheküljel ja lugesin läbi viimase posti. Siit mõned PS'id:

Aww, Steph!Me too.He sure can!Wolves are aawesome!Hehe! Ma kaa!

Ma vist ei oskagi täna midagi rohkemat öelda.. Hmm.. Naljakas. Ma siis lisan pilte? See esimene on mu lemmik pilt Bing'i omadest. (L)







Aga tegelt... Ma vist rohkem ei ütlegi midagi... Hmm... Jaa. Homme peab esitluse tegema. Riideid peaks ka neljapäevaks vaatama... Hmm...

Peaks lõpetama selle... Piltide äärtesse lisamise. Kõik läheb tuksi nii. Sest et ega ma ei lisa ju kõiki pilte korraga ja lõpus. Doh.

Ok, nüüd aitab!

Proud owner of silver jeans.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com