laupäev, 7. november 2009

Kui jänesekäpp toob õnne, siis mis juhtub jänesega?

Sorri, 11a! Teid ei eksisteeri! 11b on ainukesena lahe. Vot just selle pärast on kaks tänukirja 11b nimele ja 11a nimele mitte ühtegi. Normal!

Ei, tegelikult oli väga fun! Aint, et mida Rainat? Eriti fun oli see, kui me esimest korda klassist välja astusime. Kui ma ütlen, et inimesed vahtisid, siis see ei kataks seda, mis tegelikult toimus. Aga väga lahe oli. Millal me shoksi sööme?

Peaks igaksjuhuks mainima, et eile tuli normal lumi maha juba ja täna on see... Lörtsitaoline moodustis. Normal.

Ma ei oska nagu midagi eriti öeldagi täna. Peaks tegema uurimustööd. Aga mul ei ole veel need küsitluslehed süsteemselt. Ma teen seda, ma luban. Täna õhtul. Ja homme hommikul hakkan kirjutama sisse neid andmeid. Doh, ma ei viiiiiiitsiiiiiiii.

Tammiste võiks pilte üles panna juba.

Kooli kodulehel olete käinud?
Mulle meeldib Madise nägu selle viimase pildi peal. :D:D

Tra, kui haiged me välja näeme. :D:D

Ok, lõpetan tänaseks.



Lihtsalt meeldetuletuseks. (:

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

normal

-Merilyn ütles ...

On, onju.

 

Blog Template by BloggerCandy.com