kolmapäev, 6. jaanuar 2010

333 ways to get kicked out of Wal*Mart

1. Take someone's shopping cart and switch the items with stuff from the person next to them's cart.

Ma leian, et ei olnud õige tegu lund süüa. Kurk on haige, öösiti tuleb köha, nohu on kohutav! Nina valutab kogu sellest nuuskamisest. Täna näiteks ärkasin kella seitsme ajal hommikul ja vaevlesin natukene aega enne, kui magama sain uuesti jääda.

2. Walk up to complete strangers and say, "Hi! I haven't seen you in so long!..." etc. See if they play along to avoid embarrassment.

Põsed ka valutavad... Olen vingukott jaa! Psh.

3. Smash the person in front of you on the head with a ham.

Ma arvan, et kes matsu jagab, see on juba aru saanud, et mõnda aega kaunistavad minu poste Wal*Marti välja saamise võimalused. Tervet 333 ma korraga välja ei pane, sest see oleks pikk ja keegi ei viitsiks lugeda. Ma tean teid laiskasi.

4. Go up to some old geezer & say "Grandpa!!! You're ALIVE!!! It's a MIRACLE!!! etc."

Rebeka on Rumeenias. Volde elas Rumeenias. REBEKA ON VOLDEEEE!!!!!

5. Take something from someone else's cart, when they say "hey, that's mine! " call the security and say that the other ... person was trying to take your _____

Osasid asju võiks kuskil meie Paide poes proovida. Näiteks lakke vaatamist... Heh.

6. Move "Caution: Wet Floor" signs to carpeted areas.

Ma arvan, et kunagi varem oli mul midagi öelda. Aga mu ajud vedelevad mustade tatilappidega kuskil prügikastis. Mul pole enam üldse mõistust. Vist kebin täna varem magama.

7. Hide in the center of the clothes circle where people find shirts, and jump out and yell "AIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAHAHAHAHAAAAA!!!"

Heh. Eile hakkasin riideid vahetama ja olin näoga kardina poole. Kardin oli ees küll, jah! Aga igal juhul! Mul on akna peal kaks jõuluvana. Üks oli viisakas ja vaatas läbi kardina aknast välja, teine vahtis, kuidas ma riideid vahetan. Pervo.

8. Go into the dressing room, wait a few minutes, then yell "THERES NO TOILET PAPER IN HERE!!"

Vb peaks siis mõned pildid jagama teiega, kui ma midagi nkn öelda ei oska...

9. Get a batman costume, put it on, and run around the store screaming at the top of your lungs, "COME ROBIN! TO THE BATMOBILE!"

Galgal anak. Mida see tähendab? Peab guugeldama-peab guugeldama. Ferris wheel. Saite siis. Aga seda ma tean, mida Mevakesh rak lesmoach tähendab. Noh. Kunagi olin kindel, enam mitte nii.

10. Hide between clothing and then jump out and yell "PICK ME"

Ma tahaks magada... Ülehomseni. Aga täna peaks minema pessu ja siis ülehomseni magama... Hea mõte.

11. When someone asks if you need help, begin to cry and ask, "Why won't you people just leave me alone?"

Uu! Scotty - The Black Pearl on päris kõvv lugu. Mareti klass teeb selle järgi kava. Me teeme ka vä? Kava ma mõtlen. Mitte selle laulu järgi. Oh never mind me.

12. Take up an entire aisle in Toys by setting up a full scale battlefield with G.I. Joes vs. the X-Men

Muide. Kaheksas on üks mu lemmikuid siit listist. Ma naersin nii hullult esimene kord. :D

13. Hide in a clothes circle. When someone with a shopping cart goes by stick your hand out and steal something from them

Pea lõhuuuub! Ok. Soe dušš, Saladuste kamber [jah, jälle] ja siis voodi armas voodi. Nagu teid kotiks.

14. Grab a guitar and start singing Wake Me Up When September Ends in a loud shrieking half screaming voice.

Heh. Hambaarsti juures käisin ka eile. 28 lähen tagasi. Oh well. Ma ei karda enam hambaarste muide. (:

15. Randomly place 24 bags of candy in peoples carts

Vist polegi nagu rohkem midagi sest... Ma ei tea, miks. And come back as a blonde! Yeah, when I'm gone, i'm gonna come back as a blonde. Not!

16. Go to an empty checkout stand and try to check people out.

Kätu. Kust sa saad e-booke? Ma ei leia lihtsalt mitte ühtegi raamatut! Ma vist hakkan nutma!

17. Go up to an employee and in a official tone say "code three in house ware" and see what happens.

7 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Emule, kust siis ikka :D

-Merilyn ütles ...

:D Mul pole enam seda. :D Ja laimijuhe ei leia kunagi midagi. :D

Kaili ütles ...

ma tahtsin juba eelmises postituse juures öelda, et see lume söömine pole eriti hea mõte :D
aga siis ma mõtlesin, et ei hakka targutama.
:)

-Merilyn ütles ...

Mõtlesid, et targutad nüüd? :D

Aga tegelt ka. Maal tundus nii hea mõte lund süüa! Nii maitsev oli. (:

רבקה ütles ...

Siiski Volde ma pole, sest ma pole enam Rumeenias. ja ei ela seal :D
SLOVAKKKKIAS hoopis olen :P
aga normal..
saa terveks ikka eksjuuu

-Merilyn ütles ...

Pealegi. Volde on surnud. :D
A Slovakkia... No ok. Seal Volde ei eland. :D
Ikka saan terveks jaa. (: Sa lumelauda seal. :D

Liiiiiiisu ütles ...

hahah hästi Merka, no mul pole sõnu lausa :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com