teisipäev, 26. jaanuar 2010

Ära jätame ärajätmised.

Lauri Pedaja saab isaks? (44)
25.01.2010 22:52
Lauri Pedaja Orkuti kontol ilutseb neli ultraheli pilti ning pildiallkirjade järgi võib oletada, et noor näitleja ja juuksur saab peagi isaks.

Õhtulehele teadaolevalt on Lauri endiselt koos Margret Järvega, kellega kohtuti veebiseriaali «Ohver» võtetel.

Septembris kuulutas Pedaja, et on leidnud eluarmastuse just Margreti näol.

Varem tihti naisi vahetanud Lauri on Margretiga koos olnud ligi aasta.

Vot justnimelt sellise asja pärast oli vaja linnavanal hommikul kell 8 minu emmele helistada. Minu emmel oli vaja arvutist kohe kindlasti lugeda, helistada SOOME Enelinile ja küsida üle. Helistada Riinale ja gossipida selle üle natukene aega, Mareti orksis neid pilte vaadata, minu facebookist midagi teada saada.

I must say. Ma ei ole enam ammu nii palju naernud! Aitäh, Margret ja Lauri, et te nii andekad olete! :D :D :D :D Lihtsalt. Minu päeva tegi paremaks. :D :D :D

Kuulan Dagöt (L).

Tahtsin jagada...


Kuid kui polekski neid soove musttuhandeid, ei siis viitsikski oodata homset.

Hinge unistustest augud jäävad.

Vb oleks pidanud vaatama Equlibrium'i... I still got time...

Ei. Siiski jääb NV'sse see vilm.


Ära küsi. Ma ei tea ise ka miks.

9 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Panic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Pänsu ütles ...

Sry, :D
Made my day. :)

Liiiiiiisu ütles ...

:D nad nagu meelega tegid või? :D
see iisraeli laulja on meeegaa nunnu seal... :P:P

Liiiiiiisu ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Liiiiiiisu ütles ...

aa jaa kas sa oled haige?

-Merilyn ütles ...

Made my day too, sweetie. :D

Jah. Ma ei usu tegelt, et meelega. :D Ma arvan, et hea meelega. :D :D :D
Idan Yaniv on alati nunnu. (:
Ma olin natuke... Aga see on siuke mööduv värk. Homme ikka kooli jälle.

Kaili ütles ...

normaalsed on nad siis.
nii seda tähelepanu saabki endale tõmmata :D

רבקה ütles ...

täiega normad tüübid :D
ma oleks ka vist teind nii :D:D:DD täiega üle saavad kõik haahaaa :D

-Merilyn ütles ...

Täiega normid tüübid, eks! :D :D :D Ma sedasi naersin kodus! :D Eriti, kui ma teada sain, mis tegelt on. :D Ma ei kujuta ette, kui naöjakas neil endil olla võis. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com