esmaspäev, 25. jaanuar 2010

Discography

Kõigepealt jagan kahte laulu. Üks neist on lihtsalt lambist hea, mis mulle lambist meeldima hakkas ja teine on... Üks naljakamaid vidjosid, mida ma tükil ajal näinud olen. Laul on ka üks naljakamaid. Ausalt!



See oli naljakas. As you could see.



Ja see oli see hea järelikult.

Positiivne uudis - NV'l saan Equilibriumi vaadata. Jippiaijojo! Oot... A ei. Täna ikka ei jõua. Nuusk.

Tänane ajalugu oli... Informatiivne. Vähemalt saame jääaajaks valmistuda. Ja vähemalt ei jahunud me terve tund mingeid mõtetusi. Noh.. Kuidas võtta, eks.

Täna kässas kuulsin, kuidas mingid tüdrukud lähevad Noorkuud vaatama. Ma tahtsin neid jalaga lüüa. Ja samas küsida, et kas nad ei ole seda varem näinud. Ma mõtlesin end korraks kaks kuud tagasi... Kaks päeva vähem, kui kaks kuud a põhimõte, eks. Mõtlesin pikal vahetunnil - enne kümmet vist - Rebekale helistada. Kell 12 alles ärkasin. Jaa. Siis käisin pesus, panin riidesse, vaatasin bussi-rongi-trammi aegu ja läksin kodust minema. Maximast ostsin õunamahla ja nätsu. Awesome. Terveks päevaks jäi see ainukeseks söögiks. Siis peale seda passisin bussijaamas, sõitsin Türile, käisin Rebekaga kesklinnas, sõitsime rongiga Tallinna, otsisime trammi, otsisime bussi, pistsime jooksu kino poole. Eksisime ära, leidsime õige koha, sisenesime, ootasime tüüpi, kes oma pileti õpiku vahele pani, läksime kohtadele, ja paanitsesime. Siis hakkas film. Jaa. Head ajad. Ma tahaks juba uuesti näha...
Eclipse normist counterist ei ütleks ka ära. Siia juurde:
Heh. A see suur, et... Rebeka? New Moon'i counteri ma rottisin sinult. Kui sa tahad, võid mult Eclipse oma rottida. (:

Juba ootan.

Ma tahaks ühte teist counterit kaa, aga ma ei leia kuskilt! Kurat. Ma ei oska ju ise teha. Selles suhtes, et... Ma ei oska sellist teha nagu ma tahan. Ma võin ju nsm panna mingid numbrid jooksma, aga... See ei ole see!

Vihje:


OUMAIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!

Keegi kunagi Deathly Hallowsile ilusa Counteri leiab, andke mulle ka palun, aitäh. (:

Ok. Ma tänaseks siis lõpetan vist... HP vajab lugemist. ;D

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

oh norm, et Eclipse'i counter out on..
päris normal.. Eclipse paneb mu ankeedil siis mu sweet ישראל'iga võidu.. :)

ja IY is da best

-Merilyn ütles ...

:D Ma lugesin välja selle! TÄITSA ISEEEE!!! ;D

On onju! Discography on ta viimase albumi nimi ju. Vist on viimane... Ma ei tea ka. Selle albumi igaljuhul, mille pilt mul seal on. (:

Liiiiiiisu ütles ...

omg ma ei suuda 7. osa ära oodata see alles novembris :(:( aga ma polnud näinud midagi seal, niiet see oli lahe :D

-Merilyn ütles ...

Ma ka ei jaksa oodata seda seitsmendat. NOVEMBER! Ma vist lähen hulluks enne.

 

Blog Template by BloggerCandy.com