esmaspäev, 11. jaanuar 2010

Damn you look good and I'm drunk.

Kirjutasin mina pika ja sisuka teksti ja te ei ütle mulle midagi... Nuusk-nuusk.

Ma läksin täna poodi teadmisega, et tagasi tulen natuke vaesemana ja mälukaardi võrra rikkamana. A klick oli kinni. Nuusk-nuusk.

Esimene koolipäev oli igav. Ma ei viiiiiiiiitsiiiiiiii!

Vestlused mida minuli oli au täna kuulda:
"Kas teate, miks neegrid mustad on?" "Noh?" "Sest nad joovad nii palju kohvi."
"Ära räägi minuga ma muutun libahundiks muidu!" "Ma muutun vampiiriks siis. A ma juba olen."

Muidugi oli piinav kuulata Lady Gagat raadiost ja Miley Cyruse The Climb'i kaa, aga seda laulis mingi mees. Oeh.

She'll never leave me woah-oh!

Täna tegin suveks plaane, kui koju tulin:
Sõidan palju rattaga.
Sõidan palju rulluiskudega.
Koon omale Rave kindad ja õmblen neisse fliisi sisse.
Koon omale Rave salli. [Blue and Bronze]
Koon omale Dark Mark'iga koti.

Mõned hetke unistused:
Salli koon endale. Koon jaa. Suve jooksul. Vb kaks. Oleneb.
Kindad koon endale. Koon jaa. Ka suve jooksul. Ainult et ilusamad.
Selle koti teen ka kunagi valmis. Arvatavasti samuti suve jooksul. Oleneb veel.
Dressikaga on sedasi, et seda ma tahaks kõige rohkem, aga ma ei saa siukest kuskilt, ma tean. Ma arvan, et ma ei saaks sellise tegemisega ka hakkama. Aga tahaks täiega! Ma tunnen, et ma ei saa enam ilma selleta elada. Olen obsessed.
Tegelikult ma tahaks omale Rave lipsu ja vesti kaa. Ja seelikut. Põlvikud on lambid, sest need saan ma ükskõik kust. Seelikuga saaks ka ise vist hakkma tegelt. Aga vesti ma ju ei viitsi kududa. Või veel hullem! kampsunit! Oeh. Ma üldse ei viitsi.
Peaks vist Rave mütsi ka tegema.. Hmm... Kas ma kannaks mütsi? Rave oma vist kannaks. Kas ma olen friiki ja räägin iseendaga? Arvatavasti. Kas mind kotib? Ei.
Vaadake seda viimast pilti suurena. Omg-zomg, kui mind-blowni see mulle teeb.

Ma ei suuda nüüd otsustada. Ehk oleks vist aeg magama minna. Eks ma homme obsessin edasi. Sest... Mul vist midagi muud öelda polegi... Oh well... Bye!
As in my Hogwarts letter?

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

et siis.. kood suvel jah.. tegelt :D
ma ütlen :D
ära igaksjuhuks palju plaani :D
sest suve lõpus on et .. ups ma ei teidndki seda ja seda :D

-Merilyn ütles ...

Ma mõtlesin ka selle peale. :D Aga kui mitte suvel, siis sügisel ikka. ;D
MUL ON VAJA RAVE SALLI! Niiet.. Millalgi ma ikka pean kuduma ja ma arvan, et selleks ajaks saab suveööd, kui ma magada ei viitsi. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com