laupäev, 23. jaanuar 2010

Love is a riddle.

Vaatasime Maretiga Twilighti ja New Mooni paroodiaid. Meil tekkis isu ja hakkasime Twilighti vaatama. Meil hakkas igav. :D

Mõtlesin täna the Saga uuesti läbi lugeda... HP comes first!

Esmaspäeval02.02.10
19:00 - “Videviku saaga: Noorkuu”Pilet: 40.- (35.-)
Teisipäeval03.02.10
19:00 - “Videviku saaga: Noorkuu”Pilet: 40.- (35.-)
Kolmapäeval04.02.10
19:00 - “Videviku saaga: Noorkuu”Pilet: 40.- (35.-)

Millal te minna tahate? Mulle sobiks teisipäev ja kolmapäev paremini, kui esmaspäev. Esmaspäeval on sellel ajal umbes alles kässa...

Ok. Ma tahan nüüd Angus, Thong and Perfect Snogging'ut vaadata. Am weird indeed.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

mina teisipäeval ei saa :)
aga tahaks vaatama minna seda jaaaaa :):)

רבקה ütles ...

teisipäev on ju kunsta

-Merilyn ütles ...

No siis teisipäev ei sobi.

Aga seitsmeks on ju läbi. Ma selle järgi mõtlesin. Või ei ole? Ma mõtlen, et kui ma varem piletid ostame ja siis seitsmeks sinna lähme kunstast otse vms, siis vist saaks... Oot. Seda oleks vist liiga palju, et kunstast otse... Hmm... Kolmapäeval siis ehk?

 

Blog Template by BloggerCandy.com