neljapäev, 21. jaanuar 2010

You're a nice guy with a wrong attitude.

Tahad roppusi kuulda?

Sul pole valikut.

Hannah Montana
Miley Cyrus
Jonas Brothers
Justin Bieber
High School Musical
Zac Efron
Vanessa Hudgens
Britney Spears
Edward Cullen.

Nüüd siis tead. Tairi näiteks arvas, et need sõnad on jubedamad, kui roppused. Jaa. Tairi on lahe...

Tsekkige pilti:
Hehe. Te ju teate, mis pilt see on, eks?

Seesuuret... Matasse tuli üks viis juurde tänu mu kirjandile. Oh how fun!

Darth Vader I must say.

Teate, et kui vetsus vett lasta, siis duši all läheb vesi häääästi kuumaks? Noh. Enamus inimesi hakkab karjuma ja jookseb ära. Mina naudin seda. Kui surve jälle normiks muutub ja külm vesi ka tagasi tuleb, siis mina keeran oma vee kuumemaks. Täna näiteks tegin seda kaks korda. Kuum oli, ma peaks mainima. A ma ei saa enam külmaks lasta! Ja ps. Ma showerin niigi kuuma veega. Jumm... Kuum vesi...

Maretil olid täna kolm klassikaaslast korraks külas. Ma läksin oma toast kööki ja keegi neist ütles:"Tsau, Merilyn!" Ma ei saanud midagi aru, keerasin otsa ringi, ja ütlesin üle ukse:"Tsau!" Vot. Ma ei saa aru... Oh well..

Läksin Lauriga Miiale järgi üle pika aja. Laulis teine mulle ühte kõrva. Lauri ma mõtlen. Miia oli alles lasetaias. Ja Cobra Starship oli. Kui ma ei eksi, siis The City Is At War. Kui see ära lõppes, hakkas Scandalous. Ma muutsin oma kõndimise tempot kohe! Naljakas oli.

Ma algul mõtlesin selle Profanity asja seal alguses piltidega teha. Ma ei suutnud.

Ö

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

Dan GG-st - päris hottie

-Merilyn ütles ...

Ikka pääris Hottie.

 

Blog Template by BloggerCandy.com