reede, 29. jaanuar 2010

I just want him to know, I'll always care.

Ma arvan, et ma armusin ära.
Jah.
Jälle.
Ma ei saa sinna midagi parata.
Vabandust.

Lihtsalt nendele, kes kuulavad, siis see laul räägib Petunia Dursleyst. Tegelikult on kaksikute laul ka hea. Ja Lily ja James'i oma. Ja Merope oma ka halb ei ole. Omg, ma armastan neid laule. Üks on Snape'st ka. Hullult hea mu arust.
Ma pean selle kiiresti ära lõpetama! Ma ei saa lihtsalt laulu kuulata ja ära armuda! Kurat! Peksa mõistus pähe, naine! Peksa mõistus pähe!

Kuulan siin seda Snape'i laulu ja mõtlen, et... Kas inimesed saavad muutuda?
People can change. People can change. They can turn their back and run. People can change. People can change. I’m sorry for all the things I’ve done.
People don’t change. People don’t change. Once a Death Eater, you’re always one.
People don’t change. People don’t change. Stop running. It’s you you’re running from.
Vot. Ma ei suuda nüüd enam otsustada. Mina olen kindel, et Snape on hea ja inimesed saavad muutuda. Muutujatel on alati kergem tagasi langeda vanade harjumuste juurde. Aga saab muutuda! Snape ongi sellest kõige parem näide! Kuigi see laul lõpeb kahtlaselt. Selles suhtes, et Snape oli hea! Aga selles laulus Snape lõpetab sellega, et läheb Voldele pugema vms. Ei! Snape on hea!

Ma armastan Wrocki.

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

päris ilus laul jah :)
ma kuulasin ka ära, hakkas täitsa meeldima :):)

-Merilyn ütles ...

On ju ilus laul! Neid on veel siukseid ilusaid ja naljakaid on ja häid on ja.. Kõik Harry Potteri teemalised. :D
Mulle meeldib, et sa vidjot vaatasid. ;D

Liiiiiiisu ütles ...

need twilighti laused on nii mõnusad, mul tuleb kohe ette see koht kus need olnud on :D

-Merilyn ütles ...

Mul ka! :D Osad on küll natuke segased, aga enamjaolt saan aru, kust ja millal. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com