reede, 9. juuli 2010

Fish-O

Ma tahaks öelda päris palju aga ma olen juba väsinud ja homme on vara tõusmine ja hilja magama minemine. Seega lohutage end sellega, et... Välku lõi. :P
Ja ma tulen tagasi ja kirjutan pool raamatut. Sellist väiksemat sorti, aga ikkagi. :P

So.. Senikaua kuulake head muusikat.


Also, leidsin pealehelt need kaks videot ja pidin jagama. :P Ühte selle pärast, et Rebeka... Vist tahaks seda näha. :P Aga no lihtsalt lugesin tema blogi ja siis tuli tema tunne ja siis tuli üks selline video ja siis ma pidin selle siia lisama, isegi kui see teie jaoks ei ole äge. :P Aga vaadake ikka ära. Pärast siis leidke, et see ei old äge, aga... Vaadake ikka. Mina vaatasin... Ja naersin...
Ja teine on sellepärast, et... No.. Kuigi Minuarust Sel laulda ei oska, siis siin ta isegi ju laulab nagu laulda võib ja... Jah, ma kuulan vaheldumisi Youtubest Selenat ja WMP'st Metsatölli. Wtf, you might say as I want to.




Selle laulu kommentaar, mis on teisele kohale hääletatud:
I love selena n she is way better then miley in dressing cuz miley dresses like a slut... But Selena is also gud in singing... U r awesome
N u r awesome in grammer.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

see inin selle vidjo alguses on mingi lollakate araablaste jura aaaa ma panen põlema nad!
muidu mega video :D awesomee.. a ma ka ei julgeks väga vabalt tantsida kui automaat käes ju :D

-Merilyn ütles ...

Siuke Selena kohta hea, jah. :P

Ma arvasingi, et need on araablased, aga et sa nii verejanuline oled... :D
Ja m a mõtlesin ka, et kuidas nad julgevad vehkida, püssid käes. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com