laupäev, 17. juuli 2010

Sulgpall on parem, kui keks!

Nagu lennust väsind ingel puhkad tiibu minu hingel.

Kuigi teid arvatavasti väga ei huvita, võib kunagi mind huvitada. Me sõitsime Maretiga kahekümne teisel juunil maale. Sealt, jaanipäevalt, liikusin ma Keilasse Toomase ja Helena juurde. Veetsin nädalakese seal ja siis tulin jälle koju. Neljapäeva ja reede veetsin kodus, laupäev-pühapäev tegin heina. Esmaspäevast neljapäevani ei olnud mind kodus umbes üheksast üheksani. Reedel läksime hommikuse rongiga pealinna ja vaatasime Eclipset. Sealt läksin edasi jälle Keilasse ja sealt trippima ja trippimast Keilasse ja Kosele ja Keilasse ja neljapäeval Paidesse. Reede veetsin kodus ja täna, laupäeval lähen nädalaks ajaks Rammale. Reedel toob Lembit meid linna ja sealt lähme edasi laupäeval tema vanaonu juurde Põltsamaale - aitame marju korjata. Sealt edasi vb olen natukene aega kodus ka. Kuigi ega ma väga ei kurda küll, jah. Mulle meeldib, kui suvi on tegus ja ma ei passi ainult kodus. Kuigi mul on vahepeal suuuuur vajadus oma blogi kirjutada, ei saa ma sellega Keilas või Kosel hakkama... Ma lihtsalt ei oska eriti kusagil mujal kirjutada nii, nagu ma oskan siin kodus. Mõtted ei tule päris õieti siiski välja...

Okei, tegelt on nii, et kuigi ma tõusin kell seitse, et jõuaks igasuguseid asju teha ja lisaks ka blogi kirjutada, on nüüd kell juba kümme ja ma hakkan kohe minema. Seega lisan vaid paar pilti, seletused nende juurde ja kirjutan, kui tagasi jõuan. Ja siis lisan ka oma tripi pildid Facebooki, nagu teid hullult kotiks... Oh well.
Oli tore korraks kodus olla! Tsauka!


Kosel tuli pitsa isu. No ikka päris kähku sai otsa... Jumm....


Sulgpalli mängides Keilas vigastasin õhust sulgpalliga ühte kiili. Ta jäi ellu ja lendas küll minema, aga siiski oli halb teisele haiget teha....

Nii ribadeks mängisime Toomasega ühe palli. Mäng kestis ligi neli tundi.

Nõval.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

noojah oleks ma ka teadnud et sa kodus oled..

-Merilyn ütles ...

Ma olin väga vähe kodus siiski.
Aga nüüd olen jälle mingi... Natukene aega kindlasti! :D Selle aja sees ma tahaks, et sa ikka mulle muljetaks! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com