reede, 2. juuli 2010

Tahan vaenlased kõik võita!

Alustuseks teile inglisekeelset lugemist, mille mina leidsin olevat sobiva. Ja kui te ei viitsi seda võõrkeelset juttu läbi lugeda, võtke link ikka lahti ja vaadake piltigi. Üks andekas pilt, minu arvates.

Ma tahaksin rääkida teile oma õnnestunud poeskäigust, aga... Ma lisan pilte, sest et ma tahan, et te teaksite, et isegi, kui ma saaks olla praegu mere ääres ja nautida puhkust Helenaga, siis ma naudin tänast päeva. Või pigem nautisin, sest et nüüd olen ma väsinud ja mingi imelik tahtmine tuli peale, et õmbleks midagi. Kahtlane, aga see selleks.
Ja, ma tean - olen reetur. Peaksin olema Sini-pronksikirju Rave, aga ma olen Gryffindori hoodie'ga? Hmm... Aga vähemalt on mul HP hoodie ja sul vist ikka ei ole.
Gašh, ma armastan ikka Voilaad.
Ps. Vaadake kingade pilti, eks. Seal taga see südamega raam, eks. Mu rippuvad kõrvarõngad on seal ja seal on T-Swift ja T-Lautneri pildiga kõrvakad. Olen andekas, jaa. :D Ainult et need hoiavad natukene valesti ja ma peaks natukene midagi tegema, et nad tugevamad oleks ja värki, aga... Ma kuidagi ei ole viitsinud. Ehk nüüd viitsin. Oh well...

3 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Sa said voilaast selle või, laaahe :D:D

Liiiiiiisu ütles ...

ulme suht ütleks :D

-Merilyn ütles ...

:D See ei olnud kellelegi mõeldud, aga lihtsalt tahtsin jagada. :D Ja eks enamus blogijaid, kes alustavad alles täitsa, neil on sellised sõin-hommikul-juustusaia blogid. Minul on ka selliseid hetki olnud. :D Ja tuleb veel. :D
Ma teaan! :D

Sain jah. :D Lambist leidsin, et mingi must ja mingi roosa kiri all ja siis võtsin ja alguses ei lugenud kokku ja siis kui lõpuks lugesin, siis jäi hing kinni ja jooksin pool poodi läbi, et emmele ja Maretile näidata. :D
Ma ütleks ka, et suht ulme. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com