kolmapäev, 28. juuli 2010

I give you a dirty look.

Just let me read my book!

Haha. :D Mulle nii meeldib, kui te ei saa aru, mis on naljakas sest et te ei tea nalja ja siis ma pean seletama ja ise kolm korda naeran selle ajal. : D Rohkem tegelt, sest et... Jah. :D Mul on naljakas noh. :D Okei, ma räägin teile nalja ka siis ära sest et muidu teie kahtlused minu täies mõistuses on veel kindlamad, kui kunagi varem. [I don't blame you.]
Ma eeldan, et nüüdseks olete te kõik kuulnud The Key Of Awesome'ist. Ja kui ei, siis ma seletan veidike. The Key Of Awesome on üks n-ö. Youtube'i tiim... Põhiliselt üks mees, aga tal on ikka tiim ka mingil määral seal taga. Ja nad igaljuhul teevad paroodiad. Nad tegid JB Babyst ühe hea paroodia. See algas näiteks sõnadega:"I am adorable! So precious! I'm a teen sensation. People think it's cool 'cause I'm in adult situations." Ja nad tegid Ke$ha Tik-Tok'ist ka paroodia. Ja see algas nii:"Wake up in the morning looking greener than Shrek. Wer iz dat donki? Sleeping in the tub can really mess up your neck!" Ja siis on neil paroodia Adam Lambertist. Ma ei tea, kas te kõik teate, kes on Adam Lambert, sest mina ei teadnud, aga samas Kaili teadis, sest temal oli isegi telefonihelin Adami oma. Igaljuhul on Lambert mingi Ameerika laulusaate mingi teine koht või võitja võibolla oli ta isegi American Idol'is, aga... Mina enam ei mäleta ja ma ei leia, et ta oleks piisavalt oluline, et teda guugeldada.
Igaljuhul on temal laul Whataya Want From Me. Ja muidugi The Key Of Awesome [aka Barelypolitical] pidi sellest paroodia tegema. Kuidas siis muidu, eks? Ja seal on selline koht: So now. I'm gonna ready a book. And give you a dirty look. Just let me read my book!" Haha. :D Naljakas on see enamjaolt selle video pärast siiski. :D Ja siis... "Hey, by the way, did you pay the cable bill? It was on the window sill. You're hot. But you're dumber than a shoe. I'm singing about a dude. But they won't let me show the dude!" Haha. :D Mulle tundub ikkagi, et ainult mina leian selle naljaka olevat. :D
Okei, ma panen need kaks videot siia, kui te ka vaadata tahate. :D

Ilmselgelt on see siiski originaalvariant. Adam Lambert oma täies hiilguses. Mdea muidugi, kui täies hiilguses, sest et... Mdea... Noh... Põhimõte.

Ja siis on The Key Of Awesome. :D Ma ei tea... Need tüübid on nsm ka naljakad ja... Ma ei tea... :D Minuarust on kohutavalt naljakas. :D "That doesn't make sense to me. I just hit my knee! Why are you filming me?!" Hahahahahahaa! :D
Ps. Mul on selle laulu originaal, kui keegi puudust tunneb. :D The Key Of Awesome originaal muidugi.

Holy shizzle. :D Ma leidsin just Twilighti paroodia. :D Ma ei ole seda vaadanudki veel ja ma juba naeran - see annab teile ülevaate minu tervest mõistusest. :D Okei, ma olen seda näinud:"I'll never be an emo-vampire!" :D

Okei, mul oleks aeg rääkida ka millesti tõsisemast aga... The Key Of Awesome laulab klappidest pähe ja ma ei saa olla tõsine.

OHH!

AVPS!

Ma juba olen peaaegu läbi vaadanud. Aga see.. Noh... Mdea... Ei jaksa nii ruttu, sest mul on aeglane nett ja siis ta laeb aeglaselt kogu seda... Mm... Vidjot. Aga ma pean mainima, et see on päris hea. Umbridge on ja Lupin on ja Snape on. Mu lemmar oli Snape'i ja Lupiniga. Snape:"Hey Lupin, want to go looking at the full moon with me, haha zombie!" Ja minuarust on parim see, et Draco Malfoy on üliäksis selle pärast, et ta õppis Pottyt kasutama. :D "Yes. Father will hear of this." :D Malfoy ikka on parim. :D AVPM'is ja AVPS'is ainult, sest et raamatus ta mu lemmar siiski ei olnud... Hmm... Ja üks parimaid on Malfoy maas, rasvakriidid ees, a4 leht ka, ja kirjutab oma isale:"Dear papa. I'm writing to inquire about my Hogsmeade permission form. I sent it to you on the wery first day of school and I am anxiously waiting for it to return with your signature on it. But-but-but don't rush, daddy. Missing out on trips like this allows me to write more letters to you. Yes. Things at Hogwarts are going quite swimmingly. I'm the most popular boy at school, boy, even Harry Potter likes me. I am also the darling of every classroom and the favourite of every professor who makes any sense. Oh-oh! Most importantly! I have mastered the use of the potty! Yes, yes. I admit, I was a late bloomer but you can imagine my pride as I strode into Charms class and said:"Oh! Hello gents, professor Flitwick. Sorry for my tardiness I was just learning how to use the potty. Oh! How the Children laughed with me in celebration! I like making people laugh. I also like the potty. I know you haven't done so all year but you can feel free to write me any time. Hugs and butterfly kisses. Your Draco. Oh. Ps. Tell mama to bugger off."
Haha. :D
Ma tahaks sellest veel nii pikalt rääkida, sest ma sattusin jälle hoogu ja olen jälle äksis, aga ma siiski üritan end vaos hoida, kuigi vaod on kaugel, nagu ma eile teatasin.

Palav on...
Ma armastan seda palavust! Parem ikka, kui see:
Kuigi see oli ilus ja kõik, ei ole lumi keset suve ikka minu teema ja ma tahtsin kõigile teile palavuse käes vinguvatele inimestele meelde tuletada seda hommikust kiiiiiiiret liikumist, sest et nii kül oli. Seda radikate külge aheldamist, sest et mujal oli jäine olla. Neid paksusid riideid, mida me kandsime, sest et muidu oleks me ära jäätunud. Mõtle selle peale, järgmine kord, kui sa väidad, et liiga palav on. Mõtle selle peale.

Ma ei suuda. Tahtsin just osta netist pileti homsele Tättele ja selle tõttu tahtsin teada, et kummal arvel mul on piisavalt raha ja see kuradi Swedbank ei ava end mulle ja ma ei tea... Ma lähen ise piletilevisse, ma ei osta netist. Ise on rotid, et ei lase mul osta. Rotid. Mlähen hoopis Selverisse ja ostan omale pileti. Böö.

Vist on piisavalt. Kuigi ma tahaks hakata öösel uuesti kirjutama, ei tee ma seda siiski. Sest et... Mm... Jah. Ma ei postita ühel päeval kahte posti... Mdeagi miks... Mm... Anyway.

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

hehee.. see külm ei ole üldse mu teema ja ma nii friiking much love'in, et soe on! nii nõme... paksud riiided :S:S:S:SS:

-Merilyn ütles ...

Mulle nii meeldib, et me oleme samal lainel täiega!

Liiiiiiisu ütles ...

see draco koht on hea:D:D

Liiiiiiisu ütles ...

ja mulle meeldib see vidjo ka täiega :D:D sitaks naljakas..

-Merilyn ütles ...

See Draco on ikka parim. :D Eriti vaadata videost. :D Lauren oskab ikka hästi. :D

Ma kuulan seda laulu jumala palju ja igakord itsitan osade kohtade peal. :D

Just let me read my book! :D

Liiiiiiisu ütles ...

ma olen ka juba mitu korda vaadanud, mis on imelik :D:D naljakas on lihtsalt..

 

Blog Template by BloggerCandy.com