pühapäev, 4. juuli 2010

Meite käes on vägi ja võim!

Hall on taevas, ootamas käsku
käsku, milles tärkab lahinguraev
saadetakse kui soed sõjale vastu
Peale pressib põhjamaapoeg

Ma võiksin teha pika posti sellest, mis minu juures on hetkel valesti. See algaks minu haigete kätega ja lõppeks minu valutava seljaga. Aga... Milleks? Lõppkokkuvõttes leian ma ikkagi, et tegelikult oli tore ja et elu on ikka ilus. Ja seda üldse mitte kurvalt, vaid täiesti kindlalt ja rõõmsameelselt väidaks, et elu on ilus. Sest et ma usun seda.

Ema, vasta mul õiguse pärast
kas ikka õigesti ma teen
Iga vaenlane, kes maitseb mu terast
on kellegi isa, vend või mees

Siiski pean tegema jälle veidike võileivandust. Tegime täna jälle heina ja korraldasime naabrinaisega vastastikku heanaaberlust - käisime üksteisel abiks. Ja kui me koormatäit, mis arvatavasti oli kõigist tehtutest kõige suurem, ladusime tema juures maha, siis tuli sinna juurde mingeid inimesi. Üks neist tuli rääkima minu issi ja onu Hannesega. Las noor mees räägib, eks. Jutustasid traktoritest. No mis mul sellest, eks. Aga te ei kujuta ettegi, milline ta välja nägi! Riided ei omanud tähtsust, sest need olid tavalised. Ei omanud tähtsust ka see, et tal oli lõua otsas tume poolik kitsehabe ja et tal olid pikad juuksed, mis olid osalt pea peale patsi seotud. Ei. Tähtsust omab see, et külje pealt nägi ta välja täpselt nagu Christophe Maé Le Roi Soleil'is. No täiesti lõpp! Ma ei suutnud - kuidas saab keegi nii sarnane olla? Ma ei tea, kes see mees oli ja ma olen suht kindel, et ta ei loe seda kunagi, aga igaks juhuks saadan tervisi!

Kuid
käsk on antud ja jõud meis kasvab võitmatuks
mässame kui marutormid hoos
Lahinguraev, mis murrab kui raju
saab võiduks ning tagasi meid toob

Also tahtsin mainida, et nüüd hoian mingi nädal aega järjest umbes Alissat ja et kui ma kirjutan, siis arvatavasti vähe ja poole öö ajal. Sest et kolmeaastased nõuavad palju energiat. Ma tegelt lausa imetlen Maretit, kes kaks päeva järjest Mattist hoidis sellel ajal, kui me emme ja issiga heina tegime. Ma vist oleks väääga ära väsind.

Enam ei peata meid mitte miski
kindlamaks saab ühine samm
Ühtne on laul ja selle viiski
kõlab kõvemalt kui kõueramm

Siiski võileivatsen veel natukene, sest et ma olin täna korraks väga rõõmus. Õnnelik olin nkn koguaeg, aga mingi aeg olin siiralt rõõmus ei millegi üle. Sinu jaoks ei millegi üle arvatavasti. Ma sain traktoriga sõita. Ja mitte ainult poritiival nagu tavaliselt, vaid täitsa sõita kohe. Ise vahetasin käiku, ise vajutasin gaasi, ise jäin seisma, ise manööverdasin heinapakkide vahel. Pääris äge oli.

Isa, luban, et suudan olla kange
Kuid kas oled uhke ka siis
kui esimesena lahingus ma langen
ja tuul mu hinge minema viib

Ma ei tea, kas te olete märganud, või kas te teate, aga mulle meeldib Metsatöll. Nii tore on, kui viimane laul, mis kummitab enne magama minekut on metsakas. Nii tore on, kui lambist keset põldu heinapakke tassides hakkab peas laulma Markuse hääl kolmest miilist ja kodust. Nii hea on, kui ma juba oskan natukene kaasa laulda osadele lauludele. Mõttes muidugi, sest et ma kuulan klappidega ja ma tõesti ei taha teada, missugune lauluhääl mul siis on, kui ma laulma peaksin nüüd hakkama. Niigi laulda ei oska.

See on see jõud, mis kasvab meis võitmatuks
mässame kui marutormid hoos
Lahinguraev, mis murrab kui raju
saab võiduks ning tagasi meid toob

Rebeka, kullake. Kuidas sul läheb? Mul pole muide Iisraelist vaatamist. Küll on mind Araabia Ühendemiraatitest vaadatud 25 korda ja Prantsusmaalt 33. No leemur, ma ütlen tead.
Ma teen vahekokkuvõtte:
Eesti:6893 /// Teadmata:3585 /// USA:1919 /// Soome:294 /// UK:250 /// Kanada:207 /// Austraalia:156 /// Norra:97 /// Saksamaa:70 /// Poola:49 /// Holland:47 /// Rootsi:42 /// India:38 /// Prantsusmaa:33 /// Araabia Ühendemiraadid:25
Tervisi teile kõigile, isegi kui te vaid korraks peale sattusite, kallid Indialased 38 korda!

Rusikad raudselt ümber mõõga pideme
endast annab iga mees
Ka temalt tuleb jõud kes meie kõrval langeb
Vankumatu jaks on meie sees

-Metsatöll - Jõud

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

no aga äkki nüüüüd on? ma sind koguaeg vahin erinevatest kohtadest.. peaks nagu olema.. ja kui pole, siis nüüd äkki tuleb Egiptus? sest olen peaaegu egiptuses.. või Jordaania? või taas Araabia E.. ? hmm.. järelikult siis 'Teadmata' kui jälle pole :((

-Merilyn ütles ...

Nuuks. ):
Aga vb küll, et siis on teadmata. Ma vaatan nüüd igaks juhuks üle ka muidugi. :P

No Iisraeli ei ole. Aga vb on siis Araabia Ühendemiraadid... Tegelt kui sa oma vidinaga WiFis käid, siis ta vist näitab, et teadmata.

Aga ei ole hullu! Enjoy your stay anyway! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com