teisipäev, 27. juuli 2010

So take a chance and don't ever look back.

I feel so shitty. Ätu just kirjutas oma blogis, et õnneks ma tulin tagasi, siis ma ikka kirjutan midagi. Ja igal muul ajal oleks see mulle rõõmu valmistanud, aga nüüd on tunne, et ma küll ei oska midagi kirjutada. Mitte ühtegi mõtet ei ole.
Anna andeks.
Aga okei. Kasvõi ainult sinu jaoks koondaks oma tähelepanu ja mõtted hetkeks siia poole ka. Mul on juba natukene aega tegelt olnud hea plaan midagi kirjutada, aga ma siiski ei ole nii põnev inimene. Mul siiski ei ole nii põnev elu, et midagi kirjutada...

Kaila käis täna siin. Läheb homme tantsima, äge tüdruk nagu ta on.

Metsatölli plaat mängib. Terast, mis hangund me hinge, äge plaat nagu ta on.

Sinatuubis on Katy Perry laul. Teenage Dream, hea laul nagu ta on.

Okei, ma kirjutan homme rohkem, ma luban. :P

1 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Jumala raske on, eks. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com