laupäev, 24. juuli 2010

I know a place where the grass is really greener

Olen nüüd veidikeseks kodus oma puhkuselt, mida ma siin edasi pean. Mitte küll päris nii nagu mulle meeldiks, aga ega enam palju puudu ei ole küll.

Okei. Alustan sealt, kust eelmine kord pooleli jäin, sest et kunagi enda jaoks tahan kirja panna peaaegu kõik, mis ma kunagi tegin. Sest et uskuge mind - see on päris tore, kui sa saad vaadata täpset kuupäeva, millal sa midagi tegid ka aasta aega hiljem. Näiteks kui me Keilast Kosele läksime, siis Helena ütles, et tema ei mäleta... Või ei mäletanud Toomas, et ma oleks seal olnud ühel öösel. Aga siis mina muidugi koukisin lahti oma blogi, võtsin välja peaaegu aastataguse posti ja ütlesin täpse kuupäeva, millal ma seal olin, sest tookord ma blogisin sealt. Ei tulnud küll hästi välja, aga see selleks.

Viimati läksin ma Eklipsi vaatama. Ja ma pean mainima, et ma olin meeldivalt üllatunud, kui hea see film oli. Nagu selles mõttes, et see oli päris raamatupõhine ja [assaperse, mu vasak jalg läheb iga natukese aja tagant minikrampi. Valus on!] isegi et hea film. Selles suhtes, et see oli nagu... Nagu üks film olema peaks - mitte Bella enesekeskne igisemine, nagu raamatud, vaid... Midagi natukene paremat. Suhteliselt Bellakeskne küll, jah, aga siiski. Üpris hea. Ma juba muljetasin eile õhtul Rebekale ja Kätule ja ma ei taha teile filmi sisu ette rääkida, so... Siiski minge ise vaatama või küsige otse, et mis osad mulle meeldisid, mis osad seal olid ja kuidas miski tehtud oli. Kuigi ma pean mainima, et graduation speech oli päris hea. (:

Peale seda siis läksin Keilasse, et minna trippima Toomase, Helena ja Piiaga. Käisime Nõval, mis on lihtsalt arvatavasti Eesti kõige ilusam rand ja seal on üliilus RMK plats, kus on üliilusad sääsed, kes on väga näljased. Ja... Meri on ilus, läheb järjest sügavamaks ja põhi on liivane ja ühes kohas saavad kahelt poolt tulevad lained kokku ja sellest lisasin ma juba eelmine kord pildi ja rand on pehme ja seal samas kohe mere ääres on jõgi ja rand on puhas ja võrdlemisi inimtühi ja... Ma armastan seda kohta ja tahan sinna tagasi minna. (: Ja kuna ma panin kogu oma tarkuse, mõistuse ja kannatlikkuse selle alla, ei suutnud ma siiski seda konkreetset ranna kohta leida kaardilt ja sedapuhku peate leppima vaid tutvustava RMK saidiga, kui see teid huvitab.

Sealt olin siis jälle natukene Keilas, natukene Kosel, sõin häid pannkooke, nautisin seda tapvat kuumust ja siis jälle Keilas. Keilas mängisime Toomasega muide päris palju sulgpalli, sest et Toomas ostis endale reketid ja tahtis mängida ja me mängisime üks õhtu mingi neli tundi järjest. Ausalt. Vahepeal Helenaga, siis mingi naabrimehega, siis jälle Toomasega ja siis kellegi teisega. Ja pärast läksime ujuma. Vesi ei olnud küll minu lemmik, aga vähemalt sain ma ujuma. Veel viimast korda. Ja neljapäeva hommikul oli vara äratus, viisime Toomase tööle ja ise Helenaga läksime Tallinnasse ja passisime tunnikese Ülemiste parklas, sest kell oli ikkagi alles mingi seitse. Ja siis tund aega Hessus, enne kui saime Ülemistesse Rimisse, mis tehti kõige varem lahti ja siis läksime... Mm... Käisime nsm poes ringi ja tuiasime ja värki ja päris tore oli. Käisin muide ka Järve Selveris selles... Kodu Extras? Ma ei tea. Aga seal müüdi küünelakke, 19.90 pudel ja seal olid täpselt need pronks ja sinine, mida minul vaja on ja ma ei raatsinud osta sellel hetkel. Tund aega hiljem kahetsesin, aga see selleks. Ma saan endale need kunagi küll, jah. Ja kunagi loen läbi HP & Tulepeekri. Ja lõpetan oma salli, mida ma muide alustasin ja elu on päris lill, kui niiviisi vaadata.

Kuhu ma nüüd jäingi.... Ahjaa. Tulin Keilast//Tallinnast Paidesse, veetsin ühe õhtu Pireti juures, Indra sünnipäeval ja siis kodus ja siis terve Reedese päeva sain kodus olla ja siis õhtul linnavana juurde ja sealt laupäeval Rammale nagu ma juba ütlesin ja nüüd olen jälle kodus. Ma peaksin mainima, et ma armastan Rammat. Ma armastan kõike seda, mis seal toimub ja kõike seda, mis seal on ja ma lihtsalt armastan seda kohta. Ja ma ei suuda, kui seda ei oleks - ma hakkaks nutma ja nutakski natukene aega. Natukene kauem siiski, aga see selleks. Ramma lihtsalt peab olemas olema. Ning ei. Ma ei räägi sellest kõlast konkreetselt vaid siiski ainult enda vanaema majast ja maast. See on lihtsalt... Parim. Mul ei ole sõnu, kui kodune see koht on. See on nagu... Parimruuduskuubis.

Nüüd olen jälle kodus, jalutasin eile Paidele kolm ringi peale koos Rebeka ja Kätuga ja nüüd olen oma valutavate jalgade ja miskipärast väsinud seljaga kodus ja kirjutan, et Rebekal ja Cätlinil oleks midagi lugeda. Rivka konkreetselt kirjutas oma blogis, et tema jaoks võiks ma ikka paar sõna kirjutada ja Cätlin ütles kunagi peale mingit minu pausi jälle, et keegi teine tema tuttavatest ei kirjuta nii pikalt ja kirjutavad üldiselt harva vms. Ma siis kirjutasin teile ja endale. (: Rivka! Sinu paar sõna: Paar sõna.

Also kirjutasin, et peaksin olema Põltsamaal, aga kuna öö otsa siin sadas ja Põltsamaal on ka sopane ja seal ei ole siis midagi teha, siis Lembit teatas, et me ikka ei lähe, et vb siis homme. Ja kuna ma miskipärast olin hommikul väga väsinud, ei läinud ma ka Jänedale, kuhu vb oleks võinud minna, aga see selleks. Emme ütles, et ilm on kole ja ei ole mõtet või ma ei tea - ma magasin siiski. Palju magasin. Hästi magasin. Ja Toomast nägin unes. Sest et me läksime klassireisile kuskile mujale ja me käisime seal lambist Keilast läbi ja Toomas tegi mingi naabermaja ees mingi naljaka asjaga, mis meenutas natukene vesipiipu ja natukene weed bong'i kuid nägi siiski välja enam vähem nagu kaks lampi klaasist kopsikut üksteise otsa topituna, suitsu ja meie klassi poisid sebisid Toomaselt ja tema sõpradelt selle ära ja õpetajad ei olnud selle vastu. Ja siis me läksime kuskile hotelli, kus oli mingi seitse korrust ja me olime kõik erinevatel korrustel, aga kui me liftiga sõitsime, siis olime ikka kõik ühel korrusel. Ainult et minu tuba, mis oli teistest natukene eemal, pika koridori peal, väitis end võtme järgi olevat seitsmendal korrusel ja siis ma vajutasin liftis number seitset ja siis lift lihtsalt sõitis küljega teistest mööda ja jäi täpselt minu ukse ees pidama, samal ajal, kui teised oma raskete kodinatega kuskilt kaugemalt kohale roomasid. Ja ma pidin olema Maarjaga ühes toas ja siis tuli välja, et mingi arusaamatus on ja terve meie hiiglasliku grupi peale oli liiga vähe tube ja et me pidime mingi miljoni inimesega tuba jagama nii et ma ei tea, kuhu jäi Maarja, aga minu toas olid b-klassi Rauno, meie klassi Raina ja Tairi ja Keithy ja Sigrid ja veel mingid täiskasvanud ärimehed olid seal hommikul ja sõid hommikusööki ja Pharell Williams oli ka seal ja ma igisesin nende kõigiga, et kui nad tahavad suitsu teha, et siis nad peavad minema rõdule või ma kallan neile vett pähe, sest et muidu suitsuandur hakkab undama ja laest vett pritsima. Oh well... Ja Laada oli ka sellel ajal seal ja miskipärast oli meil nii vähe voodeid, et ma pidin Rainaga kahekesi üheinimese voodit jagama ja ma mäletan, et ma olin vastu voodi puust äärt ja keegi tuli mult raha küsima ja ma ütlesin Rainale, et ta ei laiutaks, või ma viskan ta voodist maha. Oh well... Kena unenägu, ma tean.

Nüüd ma jätan teid ja teie ilusaid mõtteid natukeseks ajaks üksi - kuni ma jälle leian, et ma peaks midagi ütlema. (:

3 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Nice, Merka :D Rainaga siis voodit jagama, aah ? ;D


A noh, vähemalt sa näed midagi huvitavat unes :D

רבקה ütles ...

Rivka :D :D:D thanks, sain oma paar sõna ayoooo olen rikas nüüd :D

-Merilyn ütles ...

Cät:Mine ikka! :D Ma täiega üllatusin positiivselt ja soovitan soojalt. New Moon meeldis mulle siiski rohkem, sest raamatutest on see mu lemmar, aga Eclipse oli... Hea.

Kät:Ma ise ka üllatusin. :D Samal ajal mõtlesin koguaeg - mis värk on? MIKS? MIKS? MIIIIIKKKKKSSSS???? Aga nii oli. :D

Rivka: Oled ju. :D Ma loodan, et sa oled oma paari sõna üle uhke nüüd. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com