pühapäev, 27. märts 2011

Celebration!

I have unfinished business...

Ja tegelikult on suhteliselt süda öö ja homme on proovikirjand, niiet asi on ilmselgelt oluline. Või siis ma tegelikult lihtsalt ei oma piisavas koguses und, et magama minna. Mitte, et ma oleks kaks ööd järjest kell kolm magama läinud. Või läksin ma eile kell neli... I wonder. Kell kolm toimus ju suevajale üleminek ja nüüd ma ei oska öelda, kas ma jäin magama kell neli või kolm...

Reede öösel vastu laupäeva oma kodus magades leidsin end oma mõmmist kõvasti kinni hoidmas. Vist ikka ei oska ilma temata magada. Vist ikka olen sissy. Vist ikka ei koti.

Täna sai Helena väike õde väikeseks. Minust aasta vanemaks väikeseks. Wow.
Käisin oma siblinguga metsas. Tegelikult oli plaanis ainult pajutudusid korjata, aga käisime lambist metsas ka siis juba, kui sinna sattusime. Peaks teinekordki minema.
Viimasel pildil mina niisama märkamatu olemas.

2 sisemonoloogi.:

Lif ütles ...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!punased teksad!!! nämmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma
:)

-Merilyn ütles ...

Ma teadsin, et me oleme ühel meelel.. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com