pühapäev, 13. märts 2011

Sest täna rokin Väätsal!

Või noh. Eile. Ja üleeile... Aga see selleks!

Olid pulmad. Oli pidu. Oli normal pidu. Mulle meeldis.
Oli sünnipäev. Oli pidu. Oli normal pidu. Mulle meeldis.
Oli pühapäev. Olin lastega. Olid head lapsed. Mulle meeldis.

Eile kuulsin raadiost ühte laulu, millele ma teadsin refrääni sõnu ja what not. Küll aga ei teadnud ma esitajat, laulu nime ega midagi. Aga see on tegelikult selline laul, mida teavad enamus inimesi, kes on kunagi raadiot kuulanud vms. See on midagi nagu U2 With Or Without You ja Aerosmithi Don't Wanna Miss A Thing'i hübriidi, ainult et miski ei võistle nende kahe lauluga.
Ma ei mäleta täna mitte ühtegi selle laulu sõna ega viisi ega midagi. Hästi läheb.

Let's fly!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com