teisipäev, 29. märts 2011

Don't lose yourself.

Mul ei olnud plaanis hetkel blogida, aga tuli vahele üks kiireloomuline asi. Lähen õhtul Maribeliga kinno ja see on ka ainuke post, mida ma täna teen.

Igaljuhul võtsin oma sinatuubi lahti ja esimene video pani mind kilkama. Võtsin lahti, panin suureks, panin pausile ja kilkasin Mareti kohale. Panin mängima. Ta ei näinud video nime ega teadnud, mis toimub. Valgel taustal üks trummimasin. Üks käsi. Sam Tsui seal kõrval tegemas hee-ey ja siis ütlemas midagi, mis meid kilkama pani. Kui Tyler Ward pani selle laulu mulle meeldima, siis need kaks noormeest Sam Tsui & Kurt Hugo Schneider panid mind lausa armastama seda laulu! Ausalt! Ma jumaldan nende versiooni. Või jumaldan ma Kurt'i klaverimängu... I am yet to figure out!



Vaata. Kuula.

Homme näeme, kui ma räägin oma elu esimesest Füüsika tunnist!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com