neljapäev, 10. märts 2011

Happy 71st B-Day Chuck Norris!

Tahtsin Sulle öelda, et ma olen Su peale natukene solvunud. Aga siiski saan endast üle ja armastan Sind edasi. Olen Sind teadnud suurema osa oma elust. Ei teadnud esimesed kuu aega ja vist mingi 11-12 päeva veel peale. Ma saan endast üle.
Loodan, et Sul oli ilus reis!

Ma tahtsin sulle öelda, et sa oled ikka kohutav inimene. On inimesi, keda ma ei salli, aga sind ma sallin kõige vähem. Mitte kunagi ei ole ma mitte kedagi teist nii palju mittesallinud, kui sind. Paned vist tähele, kuidas ma ei kasuta sõna 'vihkama'. See on nagu Plain White T's - Hate [I Really Don't Like You] Hate is a strong word but i really-really-really don't like you! Või siis nagu ma kunagi kuskilt lugesin:Hate is a strong word so, no, I don't hate you. I very strongly dislike you!
Sul on mingi haige vajadus rääkida meile mingist kuradi tasemest ja uluda selle üle, kuidas sinul oli ka raske. Fakk, ma isegi mitte ei lange enam nii madalale seekord. Mitte sinu pärast.

Positiivsest küljest.
Homme on pulmad & täna käisin väikeste siblingutega kelgutamas.

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Sa pole ainuke kes teda ei salli

-Merilyn ütles ...

Hea teada. Kuigi ma arvasingi nii.

 

Blog Template by BloggerCandy.com