kolmapäev, 16. märts 2011

In the need of your opinion!

Vist lähen homme Keilasse peale kooli... Võiks ju? Ei? Võiks küll.

Helena! Sinu jaoks lisan ühe pildi ja tahan teada, et mida sina sellest arvad. Piia võiks ka oma arvamuse röökida, aga vaevalt ta siia atub selle lühikese aja jooksul, mis mul tegelikult aega on. (:

Ülemine pilt on just tehtud pildist, mis on reaalselt valmis. Alumine on pilt sellest, kuidas ma lakkisin ja läbi akna mind ühed silmad vaatasid. (:

Leidsin veel pilte, mida tahaks jagada...
Origami. Siis, kui ma esimest korda Rock Cafes käisin. Vasakul olen mina, paremal minu tehtud luik. Taustaks kellegi õlletops.
Julgen väita, et esimene kiitus peale kirjandi kirjutamist.Minu vend meigipintsliga keset tänavat niisama.
Prantsa klassi tahvel. Meenub üks laul.
Ei vaidle vastu!
Soomes. Vaantaa rongijaamas ühel seinal.Soomes. Enelini sõbranna juures aastat vastu võtmas.Soomes. Robertiga kelgutamas.Soomes. Ehitasime helikopteri.
Soomes. Ja kaamli.
Soomes. Robert niisama ilus olemas.Kunstiajas. Sir Lancelot with wife.Mu päevik. 17 & 18 juuni. Excited much?Vene keel. Sõnade otsimine.Prantsa. Seedima. Laip. Ilus.
Kolmas aasta, Vervi. Kolmas aasta.

5 sisemonoloogi.:

Maarja ütles ...

vervi :D:D:D:D:D:D hea kild

-Merilyn ütles ...

Tegin tagasi talle. :D

Liiiiiiisu ütles ...

sama mõte mul :D:D
aga sellele palvele vastati ka, aga nüüd pole teisel seepi hoopis :D

-Merilyn ütles ...

Nad vist tõstavad seda seepi ühelt korruselt teisele ja siis teesklevad, et lisavad juurde. :D

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D võibolla tõesti

 

Blog Template by BloggerCandy.com