teisipäev, 24. aprill 2012

I can do anything I want!

Sattusin täna DearBlankPleaseBlank'i külastama, mis ei ole väga uudis, kui nüüd aus olla... Aga seal üks postitus andis mulle idee.


Dear 50 people who have posted on my Facebook wall for my birthday,
I wonder how many of you actually KNEW my birthday?
Sincerely, considering changing my Facebook birthdate for fun.


Teeks nii, et ma küll ei muuda ära oma kuupäeva, ei. Ma ei võta seda maha, ei. Aga... Ma ei saa. Ma tahaksin olla õel kõigi vastu, kes mu seinale räuskama tulevad. Ma tahaksin kõigile midagi koledat vastu öelda. Ma tahaksin... Ma tahan panna inimesi tundma, et nad on halvad, sest et nad kirjutavad mulle seinale... Aga samas ma ei taha, et inimesed tunneksid end minu pärast halvasti! Ma ei taha seda...

Mõtlesin siin ükskord ammu, et teeks sellise rage posti, kus ma kirjeldan, kui väga ma vihkan FB seinale jäetud sünnipäevaõnnitlusi ja jagan seda FB seinal. Ja siis ma mõistsin, et mu blogi on niisama igal pool juba oma aadressiga kirjas, mul ei ole vaja enda blogi promoda oma seinal. Ma ei taha nii madalale langeda...

Nüüd ma tunnen, et olen kedagi solvanud. Neid, kes oma blogisid jagavad oma FB seinal. Ja ma ei tea, miks see nii on... Sest inimesed, kes enda erinevaid postitusi igale poole lehvitavad, tunduvad mulle halvad blogijad. Aga ära tunne end halvasti sellepärast. Ei, sa ei pea seda mitte tundma! Lihtsalt... Minu nägemus asjast on selline, et kui sa oma blogi kuskil sotsiaalmeedias avalikult jagama pead, siis sa järelikult ei ole oma blogimises nii kindel ja eeldad, et keegi ei loe seda regulaarselt. Sa tahad suurt lugejaskonda, aga ei ole nõus selle jaoks vaeva nägema - link sinu FB seinal käib küll!




Eva kirjutas mulle blogi. (: Mul oli hea meel. (:


2 sisemonoloogi.:

Jonnu ütles ...

*on jaganud oma blogipostitusi fb seinal*

*läheb fb-sse, et need ära kustutada*

=[

-Merilyn ütles ...

Ei! Joonas. Ei! See on teistmoodi. Ma ei seletanud seda nii nagu ma tahtsin... Sinu blogi on ka siis huvitav, kui sa oma blogi ei jaga. Sa minuteada oled jaganud vaid väikest osa kogu postitustest. Aga on inimesi, kes iga postituse, olgu see kui mõttetu tahes, viskavad oma FB seinale. Ja selle kaudu saavad nad klikke juurde. Aga sinul on teistmoodi...

 

Blog Template by BloggerCandy.com