reede, 27. aprill 2012

I'll be a hero!

Aga seda mõni teine päev. Tänaseks on minu norm täis, tegelt ka!

Eile tulid siia Eva, Rebeka, Liisu ja Maarja. Muidugi oli meil ka Kätu ja mingi aeg Mairo. Aga ta läks ära. Lubas veel, et teeb pitsat. No... Ta riivis juustu, pani plaadid ahju, võttis välja ja lõikas lahti... Aga... Mina pidin tegema ainult taigna! 'Bout that...
Vaatasime Breaking Dawni, täna vaatasin/kuulasin selle uuesti üle. Ja avastasin nüüd, üksi vaadates, et ma... Ma tunnen puudust raamatute Jake'ist. Ma ei oska seletada, miks või mida ma selle all mõtlen. Aga mulle tundub, et... Ma loeksin raamatud uuesti üle ainult Jake'i pärast. Kusiganes tema on, on hea. Filmis ka mu jaoks. Ma ei oska seda seletada, miks. Ja see võib olla ka minu alles nüüd peaaegu ilmnema hakkav minipohmakas... Joon peale, vahet ei ole. (:

Istusin voodis. Või noh. Lamasin. Käisin tumblreid läbi. Ja magasin. Poolistukil, poolpikali, pea väga ebamugavalt õlal, Sebastian alles süles. Ehmatasin üles, vaatasin kaks pilti, silmad vajusid kinni, ei jaksanud... Kuni tõusin ja süüa tulin tegema. Nüüd voodisse tagasi ja magama. Ma ausalt ei jaksa olla muidu.

Mul on kolme päeva pärast sünnipäev. Ma saan kolme päeva pärast vanaks. Ma ei tunne end enam sellepärast nii halvasti...

3 sisemonoloogi.:

Virve ütles ...

Seoses pealkirjaga tuli kohe meelde: Skillet- Hero. Kuula, hea laul, minu arust optimistlik, teiste arust mitte nii väga, Aga väärt tähelepanu kindlasti.

-Merilyn ütles ...

Mulle tundus ka see laul pigem positiivsena. (: Kuigi ma näen põhjusi, miks teistele see nii optimistlikuna ei tundu...

-Merilyn ütles ...

Ütleb mulle, et access denied... Saada parem link?

 

Blog Template by BloggerCandy.com