pühapäev, 15. aprill 2012

One of those days...

...kus ma olen unustanud kõik, mis mul öelda on, aga blogida nagu tahaks. Seega... Vaata?
Ps. Kuna ma vaatasin terve oma kausta sirvides läbi, siis ei ole need mingis normaalses järjestuses. Ja ma ei pane neid normaalsesse järjestusse, sest potato.


Teine kord verd anda

Olin üksi kodus, käisin küünlavalgel vannis.

Psühholoogia eksam.

Metsatöll, mina Liisu, Piret lastega.

Vend tuli sleepoverima. Õde ühines.

Ükskord ootasin sotsiolooge külla.

Kass magas mu voodis.

Mees magas mu voodis.

Anne Selver

Vikerkaar laes.

Kolmas kord verd anda.

Südamekesed Strenzele!

Käisin mere ääres.

Tegime Helenaga kringlit

Minu!

Minu miisu.

Leidsin sellise kirja hommikul ukselt.

Sellised munad möödakorterit laiali.

Käisime Mairoga uisutamas. Nii meeldiv!

Peale uisutamist.

Ükskord ammu Rebeka.

Ükskord ammu õde & vend.

Kui ma alles avastasin Sami kaamerat. Õde.


Kolisin maha magama

Mattis mingi vidinaga askeldamas.

Kits.

No words needed...

Lõpetamiseks lilled.

Lõpetamiseks purk!

Vend.

Tädipoeg.

Ost, mida ma kahetsen, et ei teinud.

Potterheadid saavad aru, miks...

Sest päike paistis pähe muidu.

Siider, mis nägi välja nagu õlu.

Roolijoodik.

Heinategu.

Nutune vend heinateol.

Siblingud mul.

Suvine perfection.

Kuum, torkiv, lõhnav, väsitav... Ideaalne.

Tallinnast Tartusse. Põltsamaal?

Potteri lõppu vaatamas.

Üpris kurb, ma leian.

Heinategu.

Sületäis lilli. Mitte minu. Aga sületäis sellegipoolest.

Meri. Suvel.

Hommikune jões jalutamine.

Tervislik hommikusöök.

Kutsaa.

Surnud tuvi.

Come at me, bro!

Lepatriinu!

Fabulous!

Nipplemoustaches! (Maretiga Rootsilaeval imelik olemas)

If you know what I mean.

Siil Võrus.

Purskkaev Võrus. 
Päikeseloojang Võrus.

Carol.

Söök.

Beebi.

Vikerkaar!

Hatifnatid.

Päev enne sünnipäeva loomaaias.

Esimene kord verd andmas.

Pidu.

Küpsis, nett, Lauri.

Veinipudel & lill.

Bad-asses vend ja täditütar.

Helenaga hotellis väsinud.

Sest miks mitte?

Juustu ja küpsist sööks küll.

Käest kinni, küpsis, mullitaja... Lapsed alles!

Plõksis seal koguaeg!

Õppisin? Arvan, et vegeteerisin.

Varjupaigas.

Hiired.

Vaatasime vilmi. Kari Freedusid.

Lapsevaatlust tegemas.

Pritsis mu märjaks.

Viisin Grigori jalutama.

Pulgakomm, Grigori ja essee...

Oli halb olla, magasin oma käe ära. 
Jänes. 
Sest mul on ilus kiisu.

Musi tõi üllatusmuna.

TÜ peahoones.

Vein, lill... Mees tõi, kui haige olin. (:

I wonder...

Kolmas korrus, uks on katki.

Kelk. Kohe üleval...

Ulg esitlus.

Kolmas advent.

Sotsioloogia eksam.

That's about it.
Bye!

5 sisemonoloogi.:

Lif ütles ...

oh how i enjoyed this :)

-Merilyn ütles ...

Mul on hea meel. (:
Posti tehes ei tulnud selle pealegi, aga nüüd tundub, andeks, isegi loogiline. Justkui oleks ma selle Sinule mõeldes teinud. Ma ei oska seletada, kuidas. Aga selline tunne on. Selline mõte hommikul kell kolmveerand kuus.

Anonüümne ütles ...

see võttis sul küll vist 100 aastat :D:D
Aga täiega hea oli. MINA KA KUSKIL SÄÄL JEEI :)

Kaili ütles ...

mulle meeldivad pildid :)

-Merilyn ütles ...

Ei võtnud kusjuures sada aastat. Uues bloggeris saab ju valida karjaga pilte ja siis korraga üles laadida. Kokkuvõttes ei olnudki nii kohutav. (:
Korraks mõtlesin nüüd, et kus sa olid, ma küll ei mäleta. :D Siis taipasin. :D

Mulle ka, Kaili!

 

Blog Template by BloggerCandy.com