esmaspäev, 2. aprill 2012

Vana...

Ma olen vana...

Täna päeval istusin Mairo kodus köögilaua ääres ja lugesin lehte. Mairo ka. Janek istus niisama ja rääkis juttu. Rääkisime midagi vanusest. Avastasin siis järsku, et kuu aega veel ja... Ja ma olen vana. Ma lihtsalt saan vanaks. Ma ei taha. Mulle meeldis olla seitseteist ja nüüd järsku saan kakskümmend? Ma keeldun!

Täna avastasin seda taas. Ka köögilaua taga istudes. Mairo luges lehte, mina läksin oma voodisse õnnetu olema. Kätu tuli oma toast. Läks kööki. Küsis Mairolt, kus mina olen. Mairo ütles, et ma nutan oma toas. Kätu tuli mu juurde ja küsis, mis mul viga on. Ütlesin, et olen õnnetu, sest ma saan vanaks. Küsis, et kas Mairo mõnitas mind. Ütlesin, et ei. Et tundsin ise, et olen vana. Kätu arvas, et siis on pohhui ja läks minema. Naersin. Lugesin raamatut edasi. Varsti tuli Mairo. Mõnitas mind natuke ja tuli Kätu:"Korteris haiseb, tunnete?" Mina olin sellel ajal raamatu kinni pannud ja petsin pead teki alla. Mairo:"Haiseb jah. Mulla järgi." Ja siis läks lahti. Mõnitasid mind üksteise võidu. Mul oli naljakas, aga ma olin ka õnnetu.

Õhtul hakkasime süüa tegema ja ma pakkisin kartuleid kotist välja. Ringo:"On jah mullahais." Mina:"EI MÕNITA MIND! MA VISKAN TEID KÕIKI KARTULIGA!"


Täna - just kaks minutit tagasi - otsustasin, et pean vist siiski sünnipäeva sel aastal. Ja teemapeona. Mõtlen selle veel läbi, aga algus mulle juba meeldib.

Vahetasin pilti. I have neck/collarbone fetish...

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

Me kõik jääme vanaks..
Minu aeg tuleb ka varsti. Kõigi aeg tuleb. Ära nuta, sa ikka noor veel. mõtle sama palju elad veel siis juba 40 vot see on kriipar juba

mind huvitab, et kas see pilt on Merilyn Martjaki fotokogust? :) kaunis

-Merilyn ütles ...

Ei ja mind nii vanaks ka veel! :D Ma ei taha olla nii vana... :D

Ei ole minu fotokogust. Kuskilt tumblrist. Minu kaela lähedale on raske niimoodi saada. :D Ma hakkan tõmblema. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com