teisipäev, 20. jaanuar 2009

Hääldab suu vastu tahtmist "Head aega!"

Tegelt... Kas see ongi nii vastu tahtmist? Kas me mitte kõik ei tahaks siit ära? Kas keegi tahab siin olla pigem? Äh?
Mis su sisemise mehe nimi on? Mu sisemise mehe nimi on... Maeisuuda.:D Tegelt... Lammas... Ei. :D Mees. :D Ok. Illimar. :D
Tänks, Rebeka, et mind naerma ajasid. :D Kas sa ei leia, et see on naljakas, kui palju me viimasel ajal suhtleme? Nagu.. Mitte, et mul selle vastu midagi oleks, aga naljakas. Me oleme alati suhelnud, aga viimasel ajal kuidagi palju. Sa küpseta FF muffineid ja ma söön oma kooki. :D

4 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ma tahan täiega ära.
äraaa , äraaaaa, saad aru, minemaa siiit .
kaugele, kus pole vaja muretseda mõttetute asjade pärast ja elu saab nautida :D juba kujutan ette ennast rannas päikest võtmas ja siis vees möllamas ja siis ma ei tea mida veel. öösel oleks nii lahe ringi tsillata laheda rahvaga. mineee,ma juba tahaks. aga see jääb siiski ainult unistuseks :(

Kaili ütles ...

see viimane smail on selline :(:(
ma vaatan, et siin poolitas selle smaili ära lihtsalt. mis toimub ?!
isegi smailid poolduvad, rebenevad lähevad katki.
maailm on hukas. ok, ma tahaks ära :D

רבקה ütles ...

a ma ei põe . ma hakkazin pohhuiztiks. aaa proovi ka, nii fun .

pmst Heimar jah :D

omg mulle meeldib Lipstick Jungle´i reklaam :D irwss a

-Merilyn ütles ...

Jumala kahtlane. Poolduvad smailid. *suspicious*
Lähme kuu peale liha grillima! :D
Heimar on kuum. :D Missugune see reklaam on? :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com